Mosy Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Apsis Noen som har prøvd "Mercedes Benz World Racing"? Har hørt det skal være bra, men har ikke prøvd det. Jeg har fullversjonen, og spillte endel. Var veldig morsomt, og ikke minst realistisk. Ble en liten pause da SLR:R kom, så har jeg liksom aldri gått tilbake til det. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 den store fordelen med mb world racing er at du kan stille inn den graden av relisme du vil ha, så spillet kan være alt fra bedriten arcademannskit til enda litt mer bedriten arcademannskit. det eneste positive en kan si om dette spillet er at utvalget av biler er forholdsvis stort. det er faktisk nesten like ille som nfs:u, noe som er godt gjort for et spill som utgir seg for å være en simulator. bra spill: cmr2 + 3 (kanskje ikke hyperrealistisk, men bedre enn alternativene tilgjengelig for pc) gpl f1 2002 (+ gt-r og scr mods) f1c 99-02 (+ dtm03 og etcc02 mods) lfs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by FSR Racer er også veldig bra, men ettersom dette er et spill under utvikling der alle som vil kan lage biler og baner så tar det litt tid før man finner en pakke som fungerer. Imidlertid skal jeg sette sammen en pakke en dag med de essensielle tingene, så dersom noen kan hoste kan jeg legge den ut... Nå,blir det noe av pakken din?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Det beste bilspillet jeg har spilt må være Nfs porche 2000. dette er helt rått på kjøre opplevelse og bilens handling. veldig underholdened med ratt i hvertfall. Need For Speed Underground: et av de dårligste bilspillene i historien, men pluss er utrolig bra graffik og at det er Mega underholdenede. Men det går litt for mye i de samme banene. Det har ingen ting med hvordan bilen oppfører seg, og kan neste ikke regnes som et bilspill, Men som sakt mega underholdende Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeniFx Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Hei Kan ikke noe komme med noen bra steder og laste ned de bil spillene fra da ? Som det går ann og få noe hastighet ! :P Er dritt lei av dc++ får ikke brukt linja i det hele tatt! Det hadde vert flott! :) Eller kan noen sette opp en ftp el.no ? vil ha det granprix greiene :=) Mwh Siter Stian Studsrød [ ]Honda S2000 [x]Honda Crx Ed9 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by GeniFx Hei Kan ikke noe komme med noen bra steder og laste ned de bil spillene fra da ? Som det går ann og få noe hastighet ! :P Er dritt lei av dc++ får ikke brukt linja i det hele tatt! Det hadde vert flott! :) Eller kan noen sette opp en ftp el.no ? vil ha det granprix greiene :=) Mwh Joda. Bare gå på http://www.freeillegalgames.com. Der finnre du de aller fleste spill som har kommet ut helt gratis, bare å laste ned. Velsdig gode hastigheter og du må ikke gjøre noe før du laster dem ned:). Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Mosy Joda. Bare gå på http://www.freeillegalgames.com. Der finnre du de aller fleste spill som har kommet ut helt gratis, bare å laste ned. Velsdig gode hastigheter og du må ikke gjøre noe før du laster dem ned:). du klarte å lure meg:o :D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg