SlowAndEasy Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Hei alle, Hva er etter deres mening det mest realistiske bilspillet / simulatoren for PC plattformen? Både rally, streetracing og bane inkluderes. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Spilte TOCA og TOCA2 touring car championship, husker ikke de nøyaktige navnene, men de spillene er gamle, men var veldig realistiske syns jeg. men det har kommet nye versjoner av de, jeg vil tro de er bra. Må bare si at de verste bilspillene jeg vet om er alle Need For Speed spillene, fra det første til det siste. Minner mere om Wipeout syns jeg. føles som å kjøre luftputebåt. Grafikken og fartsfølelsen har alltid vært bra, men det hjelper ikke. Har et annen spill som ligner veldig på touring car i fysikken. Sports Cars GT Det er veldig bra. Også et par år gammelt da :-) sikkert kommet et nytt. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by SlowAndEasy Hei alle, Hva er etter deres mening det mest realistiske bilspillet / simulatoren for PC plattformen? Både rally, streetracing og bane inkluderes. Takk :) Du kan prøve Live For Speed. Last ned demoen fra LFS side sider så kan du betale for å få full verson med flere biler og baner. Ingen av bilene er ekte bilmerker, så det er vanskelig å sammenligne realismen på den måten. Fysikken er det beste jeg har opplevd, og med force feedback ratt har man en ganske realistisk kjøreopplevelse. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Racer er også veldig bra, men ettersom dette er et spill under utvikling der alle som vil kan lage biler og baner så tar det litt tid før man finner en pakke som fungerer. Imidlertid skal jeg sette sammen en pakke en dag med de essensielle tingene, så dersom noen kan hoste kan jeg legge den ut... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 spill: f1 2002, f1 challenge 99-02 og grand prix legends mods (til f1c og f1-2k2): gt racing 2002, dtm 2002 og etcc (alle kan lastes ned fra http://www.racesimcentral.com) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 sportscar GT er det mest realistiske asfalt racing spillet. litt gammelt (par år ? tre år?) men det er god grafikk. syns jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 scgt er utviklet av samme firma som f1 2002, f1c, nascar 2004 +++ (ISI), så realismen er en gjenganger for alle spillene deres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Det finnes en del gode "realistiske" bilspill for pc. De jeg har spillt mest blir vel: Grand Prix Legends : f1 biler fra 1967, satte standard for realisme når det kom ut i 1998 F1-2002, F1-challenge: Begge disse er moderne F1 biler, og er meget bra. Synes ikke dem er like "gode" å kjøre som GPL da :p Finnes forskjellige mods til disse, og av de jeg har testa, så har det vært høy standard (feks M3challenge) LiveForSpeed: "vanlige" biler, og har veldig potensiale... er bare slippet første 1/3 av spillet nå, men er ganske så morro :) Racer: prosjekt som kan hentes ned gratis. Finnes masse forskjellige biler/baner som du laster ned til det. Syntes det var litt pes med forskjellige versjoner og slikt, men har da spillt dette litt også. Mye bra som kan hentes ned, og en del mindre bra... Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 hva med viper racing.. begyner og ha en del år på baken, men husker at det var veldig morsomt da det kom ut. skulle også være veldig en realistisk simulering av viperen da det ble lansert. der er også mye du kan stille inn selv. slik som hjuloppheng (camber, toe in, damping, springrate, rollbars, osv) Det er sikkert mer men jeg husker ikke i farta. (ganske moro og øve seg på og drifte med viperen. med ratt da selfølgelig) -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 netKar Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 viper racing var kult ja, med klutsj og greier, hvis man stilte bremsen litt forover, kunne man ta skikkelige burnouts. må nesten installere på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by fluid netKar Jau, jeg og synes netKar er blant de mest realistiske, kan lastes ned fra http://www.nkzone.com/downloads.asp?cat=14 Men må har ratt og pedaler for å spille netKar da, eller en annen analog kontroller som joystick, funker ikke å spille med keyboard. Utvikleren av netKar har sagt at han ikke kommer til å lage keyboardsupport, siden det er en simulator, og man ikke kjører ekte biler med keyboard :) Ellers så er racer og live for speed, som er nevnt før i tråden også bra synes jeg. Og så har man klassikeren, grand prix legends, som selv om det er fra 98 eller noe fortsatt er gøy å kjøre. Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 gran turisimo er en av di beste bil spillene eg har spilt nå venter vi på gt4 Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Street Legal Racing: Redline. Litt startproblemer, men fungerer fint etter et par patcher. Meget realistisk gateracingspill spør du meg. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 heh. min Grand prix legends mappe har vokst fra 133 til nesten 700 MB.. bare med "updates" og patcher og nye baner osv.. nå er jo grafikken nesten bra også :D veldig realistisk... min favoritt Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg