Gå til innhold

Kjøpe "ny" bil. Hjelp oss litt!

Ranger emnet

Hansien

Anbefalte innlegg

Hva med denne? Fyller alle kravene, bortsett fra diger stereo muligens, men tviler på at den er SÅ dårlig i denne originalt..

Meget kort km iallfall..

http://www.autodb.no/bil/

ja dævelen! mange feite biler der ja;)

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var framhjulstrekker selvsagt..

Fant forresten samme bilen på Finn.no, litt lavere pris og litt høyere km stand..

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16748898

Det er nok ikke verden undergang om han får forslag av biler som trekker forran!

Tror han også ringte på den her, eller skal.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg sett etter BMW E46 320, 323, 325 eller 328 fra 2002 og oppover da motoroppgraderingene kom på 3-serien. Om han strekker seg 20 laken til kan du snuble over noen virkelig vakre eksemplarer. En 320 med 170 gamp og full sportspakke, grei KM og skikkelig service-historikk skal du vel iallefall kunne hente inn.

Personlig ville jeg heller gått for noe slikt med verifiserbar service-historie enn mye eldre greier fra 90...men det blir vel mer et personlig valg.

Utover det blir nesten litt tull å anbefale noe synes jeg, med budsjett på 200 laken er vel utvalget stort nok til at han bare kan velge etter smak.

Endret av tindebrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke verden undergang om han får forslag av biler som trekker forran!

Tror han også ringte på den her, eller skal.

Er jo bare en vanesak med fram eller bakhjulstrekker da. Denne var iallfall meget pen, forholdsvis ny til den prisen og samtidig kort km. Mye utstyr var det visst også, så hvis han vil ha en nyest mulig sporty bil til den prisen så tror jeg faktisk denne var ganske treffende for ham.. Diskret og pen styling hadde den også. Og med 155hk så er den nok ingen sinke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare en vanesak med fram eller bakhjulstrekker da. Denne var iallfall meget pen, forholdsvis ny til den prisen og samtidig kort km. Mye utstyr var det visst også, så hvis han vil ha en nyest mulig sporty bil til den prisen så tror jeg faktisk denne var ganske treffende for ham.. Diskret og pen styling hadde den også. Og med 155hk så er den nok ingen sinke heller.

Stemmer det, er bare en vanesak.

Han virka ganske intresert i akkurat den type bil nå.

Virker som om det bare gjenstår å høre med forsikringa før han kjøpern kan du si. :P

For denne summen, kan han få en grisefin E34 M5. Feks en 3.8, nesten 350hk. MASSE komfort, går meget godt, bra orginal stereo. En bil, som man aldri blir lei av!

Stemmer det. Lufta den tanken til han før jeg laga tråden.

Men forsikringa da?

(Burde kanskje nevnt at han er 21 år?)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider