Gå til innhold

kjøpe ny forskjerm til 1996 mod

Ranger emnet

rampi

Anbefalte innlegg

har tenkt å kjøpe en helt ny forskjerm til min golf 1.6gl 1996 mod siden den orginale er full av rust(gjennomrustet) nederst på forskjermen.

det jeg lurer litt på, er ikke noe forskjell på golf stv og vanlig golf forskjerm?

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=04551&ASP=5234362&Type=VW&Model=Golf&Year=1996&Back=WA_Checkout[P]ASP=5234362[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1996[O]amp;Back=WA_Innholdsfortegnelse[P]ASP=5234362[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1996[O]amp;Vare=04551[O]amp;Kvalitet=2[O]amp;Antall=1

- Audi a6 1.8 t 2002

- Golf III 1.6GL 96 - Solgt

- Toyota Corolla 88 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk frysninger langt nedover ryggen nå.

Har akkurat montert slike på min 96 modell nå, og MAKAN til ELENDIG passform. Må knekke, bøye og skjære vekk litt stål for at de skal passe jo.. :-(

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på NBS å kjøpte igår, prøvemonterte idag. Passa 100% på min, om du ser bortifra at jeg måtte slipe ene festehullet litt større. Det hølet som er ca midt på "oppi motorrommet"

Da var du heldig. Eller jeg var uheldig.

Har bare kjøpt der en gang, og blei irritert. begge sider passet like dårlig. Men jeg har 97 modell da. det er visstnok en forandring på skjermene på 96 og 97 modellen. Og en annen skjerm fra 92-95.

:hailvw

2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil)

2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider