MRoZONE Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Jeg har en 98 polo cc 1,4l Kunne tenkt meg konfilter på denne. titta under panseret og så at det var sånn teit filter fra før. Så på et bilde på et annet innlegg her at en bare hadde fjernet det gamle og satt konfilteret rett opp fra innsuget. passer dette? så slipper jeg og skru av og teste Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Det som kan være farlig med å plassere filteret rett oppå innsuget er at motoren kan suge inn for mye varmluft fra motoren...er derfor viktig at at du har ett rør eller lignende for å få frisk luft til filteret. Evt bruke røret som er der fra før? :) Om du har planer om å ha det slik må du foresten også ikke kjøpe for stort filter, slik det ikke blir plass:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg