veegard Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Vel, batteriet mitt synger på siste verset altså. Og jeg skal ha et rimelig bra opplegg for lyd i bilen, så jeg har tenkt å investere i et Odysset PC1700. Da kan jeg la fjernlysene stå på over natten, og få start på den om morgenen, hehee.. Uansett, jævelen er 33cm lang. Så langt jeg husker så er 30cm pretty much maks på batteribrettet vårt. Holde det nede med noe stripsaktige saker på midten og rundt da? Om noen har en bedre løsning som ikke ser retardert ut, si ifra! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Vel, batteriet mitt synger på siste verset altså. Og jeg skal ha et rimelig bra opplegg for lyd i bilen, så jeg har tenkt å investere i et Odysset PC1700. Da kan jeg la fjernlysene stå på over natten, og få start på den om morgenen, hehee.. Uansett, jævelen er 33cm lang. Så langt jeg husker så er 30cm pretty much maks på batteribrettet vårt. Holde det nede med noe stripsaktige saker på midten og rundt da? Om noen har en bedre løsning som ikke ser retardert ut, si ifra! hm,sitter ikke batteriet feste i enden med en plate som det sitter en skrue i!??vet ikke om det er muli å ratt borre et nytt hull lenger bort je når du har fått i batterie!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Om du tenker at det er batteriplaten undenifra. Så er batteriet det røde omrisset, det svarte er platen, de hvite hullene er skruehullene til batteriklemmen. Batteriet er en del større enn platen. Så de gule er strips eller noe i den duren som jeg rett og slett tar rundt hele batteriet for å holde det på plass. Enten det eller bygge en ny batteriplate antar jeg.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Om du tenker at det er batteriplaten undenifra. Så er batteriet det røde omrisset, det svarte er platen, de hvite hullene er skruehullene til batteriklemmen. Batteriet er en del større enn platen. Så de gule er strips eller noe i den duren som jeg rett og slett tar rundt hele batteriet for å holde det på plass. Enten det eller bygge en ny batteriplate antar jeg.. hm,skjønner!ble litt verre det da ja! hva med å sveise på en liten plate på enden der da?da er det jo bare å gjenge opp et hull der og bruke gamle feste å stramme det nedtil!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg