Torgeirs Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Er kanskje eit veldig nybegynner spørsmål, men hvordan er lyd forskjellen på å subwoofern nede i hjulbrønnnen og å ha ein vanleg kasse stånds i bagasjerommet? Tenker da både på finheten og på hvor høyt den kan spille. PS: veit det er mye dyrere å bygge i hjulbønnnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Lyden skulle vel bli bortimot den samme så se heller etter den mest praktiske løsningen for deg og din bil. Hvis subwooferen blir plassert i hjulbrønnen så kan det oppstå problemer med plassering av handleposer, bruskasser og annet godt, mens bygger du en kasse som står inn til f.eks. den ene siden av bagasjerommet så beholder du plassen på gulvet og lyden vil, etter min mening, gi deg mye morro. Dette forslaget gir jeg til alle mine kunder som kommer med "hjulbrønn-kasse"-ønsket til meg. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg