Gå til innhold

Min 1.8T - S4-skinn montert

Ranger emnet

plogenA4

Anbefalte innlegg

Da ble det A4 1.8T Sedan på meg. Dere husker kanskje den forgie B5'en min som ble solgt for ikke så lenge siden. Følte at det var på tide å gå fra 1.6 til 1.8T og kjøpte derfor en relativt strøken sort B5.

Den nye vogna kan by på:

-Klimaanlegg

-Air Condition

-Elvinduer

-Varmeseter

-S4-ratt i skinn

-Sportseter i tøy

Ting som er gjort:

-Facelift frontlykter 6000k 35/55w nær/fjern

-Facelift baklykter

-Hvite blinkers

-Justerbart senkesett

-18" RS4-felger

-S4 grill

-Valse hjulbuene foran

-Short Shift

-Orginalt Armlen

-Trekt stolper og tak sort (S4-look)

Motor:

-Green Luftfilter

-BSR chip 193hk

-Supersprint eksos

-Stor frontmontert IC

-Grønne dyser

-3" downpipe

-Ny turbo (pga turbohavari)

-Destiny line street motorfester

-Høyglanspolert innsug

Ting som blir skaffet innen ubestemt tid:

-Orginal Audi Consert CD-spiller

Når swg-norge har tid:

-Toning av rutene hele veien rund om

15% bakrute, 25% sideruter bak og 25/35% foran

(hadde tid i påskeferien, men jeg takket nei grunnet litt motortrøbbel og fordi jeg prioriterte intercooler, som var satt som plan for sommeren)

Om jeg kommer over en gunstig S4-bakfanger, så blir dette også kjøpt.

Er det noe jeg har glemt her nå, så er det bare å skrike ut. Og ikke vær redd for å komme med forslag.

Endret av plogenA4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

KAN hende det blir endringer i planene her altså. Nå har jeg gått over bilen ordentlig og prøvd å fjerne det som var av riper, men jeg ser at det er litt mer skader i lakken enn forventet. Kan hende jeg utsetter ting som f.eks trim, seter og toning av rutene pga omlakkering. Da blir det så klart samme fargen. Hadde ikke det gjort seg til sommern da, gutteR? Kan ta bilder til dere i kveld om jeg får på demperene foran. Bak ble det i allefall lavere enn på forige bilen min. CYA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny gobil :D

Takk skal du ha!

benytter anledningen til å spørre folket om hvilke lykter jeg skal gå for.

Facelift med USA-blinkers

341-1107-us.jpg

Vanlig facelift

960107+108.jpg

Eller sort facelift på sort bil? Vet ikke helt hva jeg skal gå for. Men skal montere grøftlys i orginalfangeren snarest og lurer på å gå for S4-grøftlys med en gang, slik at jeg har det klart til jeg skal ha på S4-fanger. Bruker disse lyktene H7 eller H3? Hint hint, alex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider