Gå til innhold

Min 1.8T - S4-skinn montert

Ranger emnet

plogenA4

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at jeg i allefall skal handle meg BSR Opti Flow Filter med varmesjold tilpasset A4.

BSR Opti Flow

http://sv.bsr.se/products/4900418/

art_x788y1024_4900418_1.jpg

En venn av meg sier at jeg ikke kan gi en A4 1.8T et bedre filter, så vi får prøve dette.

Info om chipen som står i den nå:

BSR Steg 1 Chip 28% effektøkning

193hk og 282Nm

PChart_x480y540_53_848810911.png

For å avslutte dagen med god samvittighet så kan jeg skrive det som har blitt gjort på bilen i dag.

-Montert senkesett

-Satt på RS4-felger

-Tatt ut alle setene, gjort klart til rens (leier tepperenser)

-Skiftet ytre styreledd

Da er det bare en bærearm igjen som jeg må slenge på, så er forstillingen i orden. Bakstillingen virker fin og motoren går normalt og fint. Turboen skurrer litt, og må trolig byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men, om du har en chip der det mener det er rundt 193 hester, så må trykket ligge på minst 1.2.. så turboen din kan være grunnen til at du ikke får trykket ditt og dermed ikke lyden din.

men bsr optiflow er jo beste luftfilteret, så kjøp i vei:D

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha!

benytter anledningen til å spørre folket om hvilke lykter jeg skal gå for.

Facelift med USA-blinkers

http://www.maxzone.com/maxzone/productpics/341-1107-us.jpg

Vanlig facelift

http://www.ad-tuning.de/bilder/bilderebay/Artikel/960107+108.jpg

Eller sort facelift på sort bil? Vet ikke helt hva jeg skal gå for. Men skal montere grøftlys i orginalfangeren snarest og lurer på å gå for S4-grøftlys med en gang, slik at jeg har det klart til jeg skal ha på S4-fanger. Bruker disse lyktene H7 eller H3? Hint hint, alex :)

Kjøp US lyktene du ;) Mye tøffere!

S4 tåkelysa bruker H1 pærer :) (i alle fall på pre-faceliften)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp US lyktene du ;) Mye tøffere!

S4 tåkelysa bruker H1 pærer :) (i alle fall på pre-faceliften)

Hvorfor er US lykter plutselig poppis? Er ikke pent med oransje lykteglass. Er jo en grunn for at de fleste bytter ut de oransje som er på skjermen.

Eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er US lykter plutselig poppis? Er ikke pent med oransje lykteglass. Er jo en grunn for at de fleste bytter ut de oransje som er på skjermen.

Eller er det noe jeg ikke har fått med meg her?

Alltid vært sånn at US spec lykter er tøft i Europa.

Mens i USA er Euro spec lykter tøft.

Vet ikke helt hvorfor det er sånn, men jeg liker US spec lyktene mye mer enn vanlige facelift lykter (som er ganske kjedelige egentlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 6 av 10 pungter jeg hadde satt opp for April allerede ferdig. Mange synes sikkert det er teit med en slik liste, men det er veldig greit og ha oversikt, synes jeg. Jeg har også midt opp i dette skiftet deler i forstillingen. Har leid meg tepperens også, som jeg har til over helgen.

Se hva en lite drag med tepperenseren kan gjøre med dritten som setter seg etter røyking i bilen:

1f0a0cfe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider