Gå til innhold

Min 1.8T - S4-skinn montert

Ranger emnet

plogenA4

Anbefalte innlegg

Valgte å la førersetet stå i tilfelle jeg fikk lyst på en plystretur med tralla.

15052009289.jpg

Her er gjengen som skal få kjenne den sorte tryllestaven i løpet av neste uke.

15052009285.jpg

Fikk i samme slengen orden på taklyset som tidligere ikke hadde virket, så det er jo bare kjempegreier bare det! Vurderer å oppgradere slik at jeg har "leselys" til høyre og venstre side. Får se hva jeg finner hos bil1din i Molde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du på feltet under selve lykta der hvor plast-dekselet skal sitte, så ser det sprayet ut. Om dette er tilfelle så tror jeg ikke det er mye lys å få gjennom disse lyktene. Når jeg først så lykta så håpa jeg på at den var laget slik, med sort glass, men det er nok ikke tilfelle :(

Blir nok best med solfilm;) Da jeg sota mine med 1 strøk lakk, så var det bare så vidt d kom lys :op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet på taktrekket og er straks ferdig!

Som dere ser på det første bildet her, så startet jeg på midten og jobbet meg utover med spraylim.

Picture449.jpg

Picture450.jpg

Noen krinker og kroker trengte litt ekstrahjelp for å få formet seg ordentlig. Kom frem til at slike nåler gjorde den jobben best.

Picture455.jpg

Picture470.jpg

Ting begynner å ta form:

Picture487.jpg

Picture483.jpg

Mangler egentlig bare å brette inn kanten rundt hele taktrekket, men det får vente. Er nok sovetid nå!

Og når det gjelder sort A-stolpe så er det slettes ikke så værst.

Picture459.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider