Gå til innhold

Min 1.8T - S4-skinn montert

Ranger emnet


plogenA4

Anbefalte innlegg

Men helt seriøst, la oss ikke dra dette noe lengre enn det som er nødvendig.

 

Jeg har funnet en løsning jeg godt synes du kan si ja til. Du fører pengene tilbake, og selger de felgene til noen andre. Du kan beholde 500kr for bryet hvis du føler deg gjør saken bedre for din del.

 

 

Gutter, dette er vel like greit å ta dere i mellom enn å dele det ut her. Dette er en sak mellom dere to som kjøper og selger, finnes regler for dette  Synes dere skal slette disse innlegge jeg.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er bilen EU-godkjent, så nå er det mye enklere å trickse litt med bilen. Har blandt annet fått sveiset meg 3" downpipe for mer flow, skaffet meg noen større dyser og bestilt meg K04.

 

 

Vil skje mest motorrelaterte ting fremover, har startet å rydde litt i motorrommet. Planen er i første omgang å få flyttet batteriet til bagasjerommet, og benytte tomrommet der oppe til andre ting som f.eks kjøleveskebeholderen. Grunnen til at jeg skal få forskjellig opp dit, er fordi jeg har bestilt meg deksel fra facelift A4 som dekker til hele den delen bak veggen. For dere som lurer, så kostet delene til denne modden en tusenlapp.

 

Fikk også hentet meg noen senterkopper til de nye felgene og startet å høyglanspolere innsuget i dag. Turboen som er bestilt vil også bli høyglanspolert før den blir montert. Mens den gamle K03'en vil bli overhalt og solgt / brukt som reserveturbo.

 

Slik ble felgene:

 

 

Hva synes dere?

 

 

 

Hvor skal du mappe bilen din etter denne moddingen?

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har gjort lite med bilen i det siste, har startet å studere og har derfor ingen inntekt lengere. Blir sikkert mer fart når jeg har funnet meg en kveldsjobb.

 

Før:

Picture535.jpg

Nå:

Motorrom.jpg

 

Ny turbo montert i dag, den gamle selges til gi-bort-pris.

Nyturboen.jpg

 

Ting som skal gjøres:

-Fjerne alle blå slanger og sveise hele rør til FMIC. Skal da i samme slengen gå ned på dim slik at rørene ikke tar så stor plass.

-Lakkere peilestaven og andre småting sort. (vurderer å kutte peilestaven slik at den ikke stikker opp og vises)

-Få tak i deksel til høyresiden av motorrommet. (fra passat)

-Ordne et ordentlig varmeskjold og ha eksosbandasje over downpipe.

 

Eneste som gjenstår for at den skal gå normalt nå er en grunnstilling av gasspjeld. Dette gjør jeg sammen med en hyggelig type fra vacn i morgen.

 

Til slutt så tenkte jeg å spørre om deres mening angående lakkering av calipeprene. Fra før av er de røde, som har startet å flasset og så ganske jævlige ut.

 

Hvilken farge skal jeg gå for?

Rød, gul, sølv, gull eller andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår