Gå til innhold

Min 1.8T - S4-skinn montert

Ranger emnet


plogenA4

Anbefalte innlegg

Å sveise egene rør til intercooleren jeg har funnet ut at blir mye arbeid og samtidig dyrt. Det å sveise i rustfritt stål blir kostende mye gass og wolfram, så jeg har vurdert å kjøpe nytt ferdig tilpasset kit fra ebay.

 

Audi A4 1.8T Intercooler kit

 

ICK-AUDB5.jpg

 

Levert på 2-3 dager inn til Norge, så vil dette koste meg 1867kr og mange sparte timer med tilpassing/sveising.

 

Prisen er regnet ut før eventuell toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Xenon til nær og fjernlys

3/30/2009 9:24 am Scheduled to move Leipzig, Germany

 

Ble sendt fra tyskland rundt samme tidspunkt som facelift-lyktene. Så i mellomtiden så skal jeg skjære av kanten på framskjermen og modifisere ledningene bak til å passe facelift pæreholdere.

 

Den 26.03 ble S4-grillen betalt og forhåpentligvis sendt. Da vil jeg ha den i morgen eller senest Onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt denne liggende hjemme i sikkert 1 år nå.. har ikke orket og tatt meg tiden til og montere den.. er så mye små dill som er med ;p

men denne frituren skal den monterest atmed turbo osvosv ;)

 

haha. det e dårlig! det e sant at det var mye knoteri med der.. men eg brukte bare sikkert 1/4 av delene.. sikkert med mange små dupeditter pga. at det er et universal kit.

trenger bare simerring tang, umbraco til pipe og vanlig pipesett for å montere d.. og små hender!!

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kvali tror du det er på coolern? så ut som det mangla en inngang? den lille , veit ikke hva den er til da jeg ikke har fått sett etter grundig:Dsiden du har lagt ut navnet ditt så bruker jeg det:)

 

Med tanke på at det følger med liten slange, så er det nok liten inngang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sveise egene rør til intercooleren jeg har funnet ut at blir mye arbeid og samtidig dyrt. Det å sveise i rustfritt stål blir kostende mye gass og wolfram, så jeg har vurdert å kjøpe nytt ferdig tilpasset kit fra ebay.

 

Audi A4 1.8T Intercooler kit

 

ICK-AUDB5.jpg

 

Levert på 2-3 dager inn til Norge, så vil dette koste meg 1867kr og mange sparte timer med tilpassing/sveising.

 

Prisen er regnet ut før eventuell toll.

 

 

Fakk, d var jo svinbillig:op:

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår