Gå til innhold

Verkstedservice

Ranger emnet

Fabiola

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen av dere har noen synspunkt på verkstedservice og pris? Det er snart tid for årlig service på min fabia 1,4 mpi 68hk (minibil :D) - den har nå gått 82 000 og kostet meg 55 000,- da jeg kjøpte den for ett år siden.

Forventer at jeg kanskje må ut med 3-5000,- for årlig service? Eller har noen av dere andre erfaringer?

Serviceboka er fulgt fram til jeg overtok den, ville du fortsette å følge opp med årlig service?

mange takk for vettuge tilbakemeldinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som ca riktig pris på en årsservice det der..

vaneligeste driitet som kan komme i tilleg på disse er.

topppakningen(billig å bytte pga ingen registerreim å god plass)

bakre bærearmsforinger.

stabstagoringer.

Bremser bak.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville foresten for all del fortsatt med servicer hos merkeverksted. da de har mest erfaring rundt bilen din å kan gjøre den beste jobben med å holde bilen din i stand for deg ;)

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

det ble service, koste 2 700,-

de fant gåen pakning på topplokket... (som tipsa her i forumet) må skiftes samt beholder for kjølevæske (pga olje og eksos som har komemt i kjøleveska)

i tillegg plunder med servoen..

så da vet jeg hva jeg skal bruke neste lønna mi på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider