Gå til innhold

Reservepoliti faktisk

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Nå er det sikkert ikke lenge igjen før politiet trenger sommervikarer. "Hei du, jeg vil søke sommerjobb hos dere som kriminal inspektør" :)

Det som er synd med dette er jo at det nå vil bli kontroller i ett kjør. Håper dette ikke sper seg til resten av landet :(

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sikkert ikke lenge igjen før politiet trenger sommervikarer. "Hei du, jeg vil søke sommerjobb hos dere som kriminal inspektør" :)

Jøsseball, ikke bare kan du bli statsminister, men du kan også snart får sommerjobb som kriminalinspektør.. Go go :)

Dere klager, syter og klager litt til... Kanskje dette kan frigi litt ressurser så vanlig purk kan ta ordentlige kriminelle og ikke slæddere på en tom parkeringsplass. Tenkt på det..?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsseball, ikke bare kan du bli statsminister, men du kan også snart får sommerjobb som kriminalinspektør.. Go go :)

Dere klager, syter og klager litt til... Kanskje dette kan frigi litt ressurser så vanlig purk kan ta ordentlige kriminelle og ikke slæddere på en tom parkeringsplass. Tenkt på det..?

Eirik

Kan ikke du være litt saklig, og oppføre deg som om du er 19 år, eller hva du nå enn er. Og hvis du vil ha meg ut av forumet, eller henge meg ut må du nok prøve hardere. Men det går igjen under kategorien barnslig oppførsel.

Og det vil ikke hjelpe en dritt med vikarer, har ikke noen tro på at de kommer til å bedre oppklarelses-statistikken for lovbrudd utenom brudd på trafikk-reglene.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Evje_, eiriksmil har et godt poeng. Hvorfor skal jeg redegjøre for nedenfor.

Istedet for at 70% av politiets ressurser går til trafikkkontroller å annet tjafs, så kanskje kan "fulltids politiet" gjøre LITT viktigere ting.

At du er redd for kontroller sier vel mer om deg og din kjørestil enn det gjør om politiet.

Dette er et bra forslag. Kan sammenlignes med Heimevernet egentlig. En mobiliseringsstyrke som kan settes inn i form av nasjonale kriser osv osv. Ikke akkurat på samme måten, men så lenge dette sørger for at politiet kan omdirigere ressursene sine til noe litt viktigere enn 19 åringer som holder 100 i 80 sona så støtter jeg forslaget.

Sutre over at vi får mer politi er bare forbanna dumt spørr du meg. Er så jævla ungdomsskolementalitet det der. Hater politiet, men vet ikke hvorfor.

"Ånei, de gav meg en bot fordi jeg brøt loven. Forbanna tosker!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du være litt saklig, og oppføre deg som om du er 19 år, eller hva du nå enn er. Og hvis du vil ha meg ut av forumet, eller henge meg ut må du nok prøve hardere. Men det går igjen under kategorien barnslig oppførsel.

Og det vil ikke hjelpe en dritt med vikarer, har ikke noen tro på at de kommer til å bedre oppklarelses-statistikken for lovbrudd utenom brudd på trafikk-reglene.

Prøver ikke å henge deg ut eller noe egentlig, syns bare du framstiller ting veldig lett, virker jo som om "alle" kan bli kriminalinspektører og statsministere av og til. Men for eksempel det å være purk er nok hardere enn det man tror.. Vil tippe at du får MYE dritt og sure blikk slengt etter deg. Noen politifolk er direkte ufyselige, men vi har lett for å tro at alle er det.

Ingen tror vel vikarene selv vil gjøre statestikken noe bedre, men bruk av dem frigir ressurser til å oppklare andre, viktigere saker.

PS evje, jeg blir boende en mil fra Kristiansand neste år, så du får vise meg råneplasser osv, så kan vi lage litt liv på Sørlandet :)

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider