lurepåmye Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 på de klavene som fester akslingen til brua, skal det være foringer inni der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 jepp. gummiforinger. 2 halvdelerde mangler på tralla mi.. ikke rart bakenden er rar.. finnes de på biltema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Mangler de? helt? eller har du fått bilen i deler? Tror ikke temaet har desse nei.. Lurer litt på å sveise min istedet for desse foringene jeg.. De ser ganske dass ut etter 21 år.. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Mangler de? helt? eller har du fått bilen i deler? Tror ikke temaet har desse nei.. Lurer litt på å sveise min istedet for desse foringene jeg.. De ser ganske dass ut etter 21 år..de har morknet bort, eller forige eier ikke montert de ved bakaksel bytte evt! er en 91 modell.. hvor får man kjøpt disse billig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 mekonomen kansje;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg