Roleg Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Heisann En jeg vet om ble tatt igår i 109 km/t i en 80 sone her i Bergen. Han hadde lånt bilen til moren.' Må legge til og at han er 16 år gammel. Hva bot og etterfølger tror dere kommer til å skje i denne saken? http://www.bt.no/lokallokal/asane/article817424.ece Siter Ingenting er som en hissig 1.0 liters motor Bil: Opel Corsa -93 modell Moped: Daelim s-five Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Blir vel et forelegg på 7000-8000 kr samt 6 måneder sperrefrist. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Blir nok en lang sperrefrist ja. Etter min mening bør han miste muligheten til å kjøre noe annet enn tråsykkel resten av livet. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 6 mnd og kanskje samfunnsstraff? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Heisann En jeg vet om ble tatt igår i 109 km/t i en 80 sone her i Bergen. Han hadde lånt bilen til moren.' Må legge til og at han er 16 år gammel. Hva bot og etterfølger tror dere kommer til å skje i denne saken? http://www.bt.no/lokallokal/asane/article817424.ece Det var deg, var det ikke? :ass: 6 mnd. sperrefrist fra fylte 18 år, samt 5 - 6000.- i bot tipper jeg. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Er det ikke 6 mnd sperrefrist hvis man blir tatt uten lappen, og 2 år hvis man blir tatt uten lappen i forbindelse med noe annet, tro? At man f.eks smeller bilen eller kjører for fort samtidig.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Er vel 2år sperrefrist fra den dagen man fyller 18år siden han ikke hadde lappen. Heng meg hvis jeg tar feil :volvsmile Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleGu Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 (endret) Etter min mening bør vedkommende ikke få lappen før han har forstått konsekvensene av å kjøre uten riktig opplæring og forståelse av norske regler.. for å sitere black debbath: dødstraff uansett forbrytelse! Endret April 5, 2009 av OleGu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Er vel 2år sperrefrist fra den dagen man fyller 18år siden han ikke hadde lappen. Heng meg hvis jeg tar feil :volvsmile Stemmer det... 2 år etter man fyller 18 Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roleg Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Det var deg, var det ikke? :ass:6 mnd. sperrefrist fra fylte 18 år, samt 5 - 6000.- i bot tipper jeg. Haha, nei det var nok ikke meg :) Men han fikk 10 000 i bot, men fikk igjen mopedlappen sin etter 2 uker. Og han fikk utsettelse på billappen 6 mnd. Siter Ingenting er som en hissig 1.0 liters motor Bil: Opel Corsa -93 modell Moped: Daelim s-five Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Haha, nei det var nok ikke meg :) Men han fikk 10 000 i bot, men fikk igjen mopedlappen sin etter 2 uker. Og han fikk utsettelse på billappen 6 mnd. Han må ha vært et godt knu**, siden han fikk igjen den. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasen90 Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Haha, nei det var nok ikke meg :) Men han fikk 10 000 i bot, men fikk igjen mopedlappen sin etter 2 uker. Og han fikk utsettelse på billappen 6 mnd. Herregud det er jo egentlig han som skal være bitchen i dette tilfelle!:iconsm Hadde det vært så "små" konsekvenser for å kjøre uten lappen hadde jeg ikke kjøpt moped. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg