Gå til innhold

Konvertering fra "A" til "AT"

Ranger emnet


boof

Anbefalte innlegg

jeg har en b21a skal jeg konvertere til b21at.

jeg lurte på om det er noen som vet om jeg må skifte toppakning?

Snakka med en kar på WIST, å han mente det ikke var nødvendig å bytte toppakning vis det var en volvo turbo.

hvordan vet jeg at det er en r-sportturbo? (kjennetegn osv...)

-Christian-

 

-95 Volvo 855 "Svartingen"

-05 VW Passat TDI "Konebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Spurte volvo om dette for en stund siden..

 

- man bør sette en tykker toppakning på evt. 2 originale

- anbefalles en annen forgasser, eller at man får nål, sete et. til en Turbo forgasser "BLÅ TROPP"

- Org. stempel kan brukse, men volvo byttet stempel nå de konventert på selv..

 

B21A blokk og B21AT blokk er like.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår