Gå til innhold

damn! Mercedes SLR testet

Ranger emnet


hatsu

Anbefalte innlegg

Med en toppfart på godt og vel 300 vil en ved oppgearing havne forholdsvis langt ned på turtall. Og en vil da lett få "hull" i akserelasjonen ved gearing. Det er ikkje uten grunn at det brukes 6 tette gear på sportslige biler.

Men nå har ikkje eg sett moment kurvene til motoren så det kan jo vær at den har maks moment fra 3500-7000.

 

Til syvende og sist så blir vel bilen, som andre Mercedeser uten god bakseteplass, brukt til å brife med, og ikkje til å sette gode rundetider med.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zagato

Med en toppfart på godt og vel 300 vil en ved oppgearing havne forholdsvis langt ned på turtall. Og en vil da lett få "hull" i akserelasjonen ved gearing. Det er ikkje uten grunn at det brukes 6 tette gear på sportslige biler.

Men nå har ikkje eg sett moment kurvene til motoren så det kan jo vær at den har maks moment fra 3500-7000.

 

Til syvende og sist så blir vel bilen, som andre Mercedeser uten god bakseteplass, brukt til å brife med, og ikkje til å sette gode rundetider med.:D

 

Jau, corolla G6èn jeg øverkjører i har 76hk og 6 gir, et villdyr av en sportsbil :eek:

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å sette mercedes og sportsbil sammen. Blir for meg litt sånn sporty-midtlivskrise-bil. Forr all del, den e dødsrå og full av hærligheter, men skal man ha det til å gå styggfort så er vel ikke mercedes merket man tenker på først?

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår