hatsu Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/12/30/387229.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 For de som ikke skjønnte det av topic eller linkbeskrivelse, dette er en omtale av den nye Mercedes SLR'en. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Tommy_erwin For de som ikke skjønnte det av topic eller linkbeskrivelse, dette er en omtale av den nye Mercedes SLR'en. ;) og det er FEEET:eek: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Bare 5 gear, men nå pleier nå taxi fabrikken Mercedes henge litt etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Går fælt, men stygg! En "vanlig" SL er penere etter min mening. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Zagato Bare 5 gear, men nå pleier nå taxi fabrikken Mercedes henge litt etter. Holder sikkert med 5 gir når du kan ligge på motorveien i 3. liksom. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Med en toppfart på godt og vel 300 vil en ved oppgearing havne forholdsvis langt ned på turtall. Og en vil da lett få "hull" i akserelasjonen ved gearing. Det er ikkje uten grunn at det brukes 6 tette gear på sportslige biler. Men nå har ikkje eg sett moment kurvene til motoren så det kan jo vær at den har maks moment fra 3500-7000. Til syvende og sist så blir vel bilen, som andre Mercedeser uten god bakseteplass, brukt til å brife med, og ikkje til å sette gode rundetider med.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Zagato Med en toppfart på godt og vel 300 vil en ved oppgearing havne forholdsvis langt ned på turtall. Og en vil da lett få "hull" i akserelasjonen ved gearing. Det er ikkje uten grunn at det brukes 6 tette gear på sportslige biler. Men nå har ikkje eg sett moment kurvene til motoren så det kan jo vær at den har maks moment fra 3500-7000. Til syvende og sist så blir vel bilen, som andre Mercedeser uten god bakseteplass, brukt til å brife med, og ikkje til å sette gode rundetider med.:D Jau, corolla G6èn jeg øverkjører i har 76hk og 6 gir, et villdyr av en sportsbil :eek: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Holder jo med tre gir 1. 2. og 5. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Liker den gamle SLR en bedre jeg:) Men hadde nok ikke sagt nei takk til den nye heller:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Klarer ikke helt å sette mercedes og sportsbil sammen. Blir for meg litt sånn sporty-midtlivskrise-bil. Forr all del, den e dødsrå og full av hærligheter, men skal man ha det til å gå styggfort så er vel ikke mercedes merket man tenker på først? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Det er vel likemye en McLaren som en Merce, og da går det vel an å kalle det sportsbil selv om Mercedes lager masse Taxier.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 joa.. sant nok det :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg