opasb Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 dashbordet veier jo ett tonn da.. og bilen din blir jo så myk når du har ett gulv uten profiler vill bilen lette på inner hjulet mye lettere enn hvis du hadde hatt org gulv... bare min mening.. skjer ikke... blir nokk forsterket så det blir like stivt eller stivere ;) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 å ved å forsterke kommer enda mere vekt:P Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 å ved å forsterke kommer enda mere vekt:P vekta kompenserer vi med motor :D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Så lenge du ikke tenker kriga i toppskiktet så syns jag du ska bygga precis som du vill. Ikke hör så mye på alla "proffen" här på sidan. Du får erfaring med tiden om ting du gjort rett eller galt. Ser ut som ett helt OK bygg syns jag da. Driver med ett liknande prosjekt jag å, men med en Volvo Amazon -66. Mange som slaktat mitt prosjekt å, men så lenge det bara er för gøy som hör jag ikke så mye på folk.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Så lenge du ikke tenker kriga i toppskiktet så syns jag du ska bygga precis som du vill. Ikke hör så mye på alla "proffen" här på sidan.Du får erfaring med tiden om ting du gjort rett eller galt. Ser ut som ett helt OK bygg syns jag da. Driver med ett liknande prosjekt jag å, men med en Volvo Amazon -66. Mange som slaktat mitt prosjekt å, men så lenge det bara er för gøy som hör jag ikke så mye på folk.. hehe vet det vettu : ) blir nokk mye feiling og feiling den første tia her :D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Mye selvskrevne eksperter inne på dette forumet til tider, så kan fort ta motet fra en det.. Men, jeg vil tro og mene att det skal være fullt mulig å underholde deg selv inni den bilen der når den kommer på bana med eller uten hjulløft! Hehe Lykke til videre med ett artig prosjekt!! Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Mye selvskrevne eksperter inne på dette forumet til tider' date=' så kan fort ta motet fra en det.. Men, jeg vil tro og mene att det skal være fullt mulig å underholde deg selv inni den bilen der når den kommer på bana med eller uten hjulløft! Hehe Lykke til videre med ett artig prosjekt!![/quote'] hehe :D idag var jeg og hentet biltransport hengeren jeg hadde bestilt... gleeeder meg til sommeren :D:D birthday Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Mye selvskrevne eksperter inne på dette forumet til tider' date=' så kan fort ta motet fra en det.. Men, jeg vil tro og mene att det skal være fullt mulig å underholde deg selv inni den bilen der når den kommer på bana med eller uten hjulløft! Hehe Lykke til videre med ett artig prosjekt!![/quote'] jaja:P bare forteller hvordan jeg ville ha bygd bilen jeg =) å det er på den måten vi bygger=) Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Flott henger det der.. Prisen på den da? :p Hvor er kjørebrua når den ikke er i bruk? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasse-86 Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 stå på og bygg bil som du selv vil, er det man lærer av. Driver selv og oppgraderer en gammel bc 240 til rcn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Flott henger det der.. Prisen på den da? :p Hvor er kjørebrua når den ikke er i bruk? den blei 36.900.. ferdig registrert.... fikk vinsja med på kjøpet ;) kjøre-lemmen ligger under hengeren i en ramme, ca under reflexen på sia der... dytter den inn fra siden av i en ramme. skal lage en støtdemper på tippefunksjonen..så den ikke slår så hardt ned når bilen kommer på...;) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Var ikke ille pris det igrunn... Ga over 50k for vår.. Men den er litt mer fancy enn den du har. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Var ikke ille pris det igrunn... Ga over 50k for vår.. Men den er litt mer fancy enn den du har. :p klart jo mer man betaler tøffere henger får man... ligger en luksus henger på finn til 129k pluss moms... intregert løftebukk osv.... hadde vært state og kommet på løp med en sånn :D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 etter mye tjo og hei og litt hoppsann.. så fant jeg igjen gnistene i pluggene :D måtte gå igjennom hele nettet... og fant ut at jeg måtte tvangskjøre ett relee.. fikk også lagt bensinrør delvis opp... imorgen skal dem festes skikkelig og båttank/m pumpe skal i bagasjerommet... og kansje en oppstart på motoren etterhvert :D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 hørtes godt ut;). da er alt det elektriske ferdig? sånn maskinelt sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg