opasb Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 (endret) denne bilen ble nokk kjørt og brukt opp i bilcross ja desverre :) kjørte ett par løp i rallycross med den. Her er siste løpet bilen ble kjørt : 2timerscup, hele dempertårn fremme revnet og kom opp . Lengesiden jeg har vært her inne på forumet, men kan jo vise der mitt nåværende prosjekt.. Bygget motor i fjor, benket 591 whp og 808.9wnm @PPF avesta. kjørte med ett 4dørs kaross , meningen var og bygge nytt 2dørs kaross ( det jeg driver på med nå til sesong 2012).. Bilder : den fikk kjørt seg litt ja ;) Nybil : har kjøpt wisefabkit til den.. lik dette : nå om dagene blir buret bygget.. Mvh Martin Wikran BMW Garasjen Endret Januar 12, 2012 av opasb Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg