PrinsWilhem Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Hvor er det gutta henger i Oslo'a? Vært der par ganger men har ikke sett noen spesielle rånere. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Vi henger ikke i Oslo, men på Strømmen sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Er det henn'a? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 http://www.hvor.no Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Jau, men jeg mener, hvor langt fra oslo? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by PrinsWilhem Jau, men jeg mener, hvor langt fra oslo? Ligger mellom oslo og lillestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Strømmen ligger på andre siden av byen. Sett med mine øyne. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 pleier å cruise inn mot akerbrygge, så videre inn i de gatene ved rådhuset før jeg dukker opp på karl johan :) ellers er det masse fine trikkespor å skli i oppover mot majorstua og skøyen :) møtte tet-vtec for lite race ved karl johan ;) men er altfor mye folk og snut til å kjøre noe inne i sentrum. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 On The Run på kalbakken er jo ganske hot :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 skal du ha det gøy med bil, er maridalen et eksellent sted... sørkedalen er ikke værst heller bare lytt til pol10 radioen de er der i ny og ne... Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by Decepe On The Run på kalbakken er jo ganske hot :D du mener rett oven for den mørke grønne A4 riger styla sleda?!:D :D hehehehhe er der ganske ofte jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 esso på ryen, statoil på grønland ( mye kule bilfrelste poltifolx der! :D) gamle ra4/klingenberg kino, torggata/parking, sjøsiden, mac på alnabru, shell på majorstua...er noen plasser jeg gjerne kjører innom hvis jeg skal ut for å treffe andre som har fete biler...alltid etter 2100 mest æction på statoil og ryen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by hatsu du mener rett oven for den mørke grønne A4 riger styla sleda?!:D :D hehehehhe er der ganske ofte jeg da.. Den A4'en er niiice.. noen som vet om eieren er her på forumet? Bor like i nabolaget.. må vel begynne å råne rundt her istedet for å kjøre så langt :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Decepe On The Run på kalbakken er jo ganske hot :D Aldri folk der om natta.......:confused: Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 skal du ha det gøy med bil, er maridalen et eksellent sted... sørkedalen er ikke værst heller Jeg bor i sørkedalen ,, råner often i karl johan ,,, heheh ,, har blitt stoppet 3 ganger av politeti ,,, lol hehe. neoenlys, parklys og for mange folk i bilen .. Hater de snute ass Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg