Gå til innhold

Ting jeg lurer på etter kjøp av Touran..

Ranger emnet

BoostR

Anbefalte innlegg

Ble i går stolt eier av en -05 Touran 2.0tdi dsg Highline..

Har noen spørsmål ang bilen:

-har nærlys xenon, men vil også montere xenon i fjernlys, har søkt endel rundt på forumet her og det er snakk om at det trengs ett adapter til sokkelen, ser at noen har kjøpt dette hos dioder.no . Hva vil dere som har montert dette anbefale å gjøre, og hvor bør en kjøpe settet??

RNS300: har som jeg har forstått AUX inngang,hvor ligger inngangen/tilkoblingen? Evt hva tilkoblingsmuligheter har en på denne spilleren?

Vil og tro at oppdatering av kartet kan være aktuellt?

Skinninteriør: anbefalinger av produkter å bruke for å vedlikeholde dette? Interiøret er skadefritt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aux ligger enten opplagt i hanskerommet eller så må du ha en adapter som du kobler bak spilleren så du får aux.. kan også bruke xcarlink fra acb.no om jeg ikke tar feill.. der har dem masse til vag og orginalspillere... ang kart og slikt så prøv deg på GPS-forumet her inne...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aux ligger enten opplagt i hanskerommet eller så må du ha en adapter som du kobler bak spilleren så du får aux.. kan også bruke xcarlink fra acb.no om jeg ikke tar feill.. der har dem masse til vag og orginalspillere... ang kart og slikt så prøv deg på GPS-forumet her inne...

Tok en rask titt i hanskerommet da jeg så på bilen, men fant ikke noe slags tilkobling i hanskerommet da, har ikke fått bilen ennå, så jeg får lete når bilen står på tunet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også liggende ett sett felger fra en Mercedes w211 som jeg håper hadde passet på Touranen.

Felgene er : 8x18, boltsirkel 5x112,ET36 med 235/40-18 dekk.

Noen som har noen formening om dette vil passe? Syns å huske å ha lest om en fra dette forumet som hadde Mercedes AMG felger på en Touran, men finner ikke innlegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...