drobe Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 men det får komme litt senere, nå lurer jeg bare på hvorfor det ikke blir noe lyd. det skal jo merkes at det er satt på en slik ventil uten at jeg må chippe og sette på annet luftfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 men det får komme litt senere, nå lurer jeg bare på hvorfor det ikke blir noe lyd. det skal jo merkes at det er satt på en slik ventil uten at jeg må chippe og sette på annet luftfilter? Et åpent filter hjelper godt på.. og har hørt det skal litt ladetrykk for desse ventilene.. mulig jeg tar feil! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Wasa- Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 men det får komme litt senere, nå lurer jeg bare på hvorfor det ikke blir noe lyd. det skal jo merkes at det er satt på en slik ventil uten at jeg må chippe og sette på annet luftfilter? Du må ha åpent filter for å få lyd som høres. Skiftet ventil på min B5 i fjor, og satte i innsatsfilter men ble ikke noe mere lyd:) Åpent it is!:D Siter 2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line 2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt) 2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt) 1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt) 1995 A4 1.8 Sedan (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drobe Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Du må ha åpent filter for å få lyd som høres. Skiftet ventil på min B5 i fjor, og satte i innsatsfilter men ble ikke noe mere lyd:) Åpent it is!:D ja da får jeg vel kjøpe åpent filter :) noen anbefalinger om hvor ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Kjøp BSR sitt kit hos Autopower.no, meget fornøyd selv;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg