Gå til innhold

Quattro

Ranger emnet

zachariassen

Anbefalte innlegg

Dette er da tråden for de som har Quattro!=) og de som eventuelt ønsker seg det=)

Jeg starter den med en historie fra i dag morres:

Etter som ryggen min er blitt såpass dårlig har jeg måtte si opp jobben min som bilmekaniker.

så i dag var dagen kommet for å søke ny jobb!

Nå som det har gått mot påske har snøen begynnt å smelte og veiene er bare og tørre=) da jeg ikke har de grommeste vinterfelgene har jeg selvfølgelig benyttet sjansen til å sette på sommer dekk. men da jeg våknet i dag var det kommet 40cm snø over natta! og vi har en litten knekk opp fra utkjørselen vår. snøen lå litt over halveis opp på felgen og over fangeren så jeg hadde så å si slått fra meg tanken om å rekke jobb intervjuet. tenkte da jeg skulle se hvor mye jobb det var for å klare å komme seg ut fra utkjørselen i det hele tatt så jeg gikk ut og fikk søen av vinduene på bilen og lukket opp døren. (døren måket vekk snø og det sier jo litt om hvor mye det var)

Så satte jeg meg inn og starta, satte den i revers og forberedte meg på å bli stående og spinne på alle fire. så at en av naboene var ute å gikk tur med hunden og stoppet for å få med seg unggutten som trodde han skulle klare dette uten å måke gårdsplassen. så var det showtime. jeg slapp clutchen og ga gas forsiktig og ting begynte å skje. det gikk hele veien uten stopp og hjulspinn!! vel ute på veien stoppet jeg og gikk ut av bilen og så noben hadde haka ned på låra. jeg smilte bare til han og var på vei for å sette meg inn i bilen igjen da han sa at dette hadde han aldri trudd skulle gå bra selvom det var en quattro i en litt furten tone. han kjører ikke audi.. da jeg svarte at nei det trodde ikke ejg heller for jeg har sommerdekk så det ut som han skulle til å koke. han snudde seg bare og gikk uten ett ord:P hehe.

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. jeg måket jo oppkjøselen med fangeren jeg også. og min er ikke engang senket ennå. blir vel justerbart etterhvert. er ikke like morro å sladde med sommerdekk for da har man ikke like god mulighet til å kunne rett opp om du møter en bil i svingen men det går jo greit. må bare ha litt mindre fart. men en ting til som var morro i dag var at har jeg bor har vi tre rundkjøringer på rad som kommer ganske tett på. er vel ikke mer enn 2-250 hundre meter. og der kjørte jeg fra to biler og de hadde vinterdekk. da satt latteren ganske løst:P

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider