Gå til innhold

KabelTV dekoder..

Ranger emnet

esbandos

Anbefalte innlegg

Hei.. Har et problem her tror jeg.. :p

Har 3 TV'er i huset her, og "hovedtv'en" har en dekoder, og lillebroren min en annen.. Jeg vil da også ha dekoder, men vil slippe å betale 2-3000kr for den.. Pappa var i kontakt med canal digital, og måtte bestille canal+ kanalene for å få tilsendt en dekoder til. Denne fikk da lillebroren min..

Har hørt om noe der man får dekodere til alle tv'ene i huset for en billig penge, men pappa mener dette kun gjelder for parabol-brukere.. Dekoderen er vel lik på parabol og på digitaltv via kabeltv?

Noen som vet av muligheter for å få skaffet en dekoder til? Den siste vi fikk tak i, betalte vi 499 for..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg og mener å huske.. Men pappa mener dette kun er for folk med parabol..

Hei,

Jeg vet iallefall at med rikspakken så kjøper du den første pakken til full pris og pakke nr2 i samme hus går for 40kr i mnd.

Canaldigital burde vel ha lignende løsning.

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere uttak hjelper sikkert ikke, da den analoge programpakken er mindre og med langt dårligere kvalitet enn med dekoder...

Stemmer det.. Har Kabeltv på alle tv'ene, men har bare dekoder på 2 av dem.. Den siste tv'en har bare vanlig kabel og ufattelig dårlig signal.. Derfor jeg trenger dekoder til en billig penge..

Hei,

Jeg vet iallefall at med rikspakken så kjøper du den første pakken til full pris og pakke nr2 i samme hus går for 40kr i mnd.

Canaldigital burde vel ha lignende løsning.

Ja, men rikstv-pakken er jo noe helt annet enn det jeg er ute etter.. Har lest meg grønn på canaldigital.no, men finner ikke noe intr som omhandler det temaet jeg er ute etter..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider