Gå til innhold

Min stolthet!

Ranger emnet

Efini

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...
Originally posted by Efini

Takk Code-Babe! Bilen min blekner liksom litt ved siden av Honda'n da. :( Men så har jeg jo Subaru'n å oppveie med da! :D

Hiver med et bilde til jeg siden det er så lite aktivitet her inne..

pent Efini... jeg vil ha et stykk av den også! Åssen felger står den på der? For noen fancy bokstaver du har på skiltene! hakke sett de før engang.. hehe..!

Når kommer du over hit på treff?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å komme meg sørover på en del treff i løpet av året. Japsetreffet den 20.mai er aktuelt og så må jeg jo få med meg gatebil da! Blir deilig å få den på veien igjen, har ikke rulla på 7 måneder nå.. :eek: Motoren står ferdig overhalt og klar til å droppes inn så snart jeg får ei spennende pakke med litt forskjellig fra USA. :D

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene er forresten 8.5"x18 Postert Tuning SG, tror jeg.. Må innrømme at jeg ikke er helt fornøyd med dem, liker ikke designet. Men det er my som står foran dem på prioriteringslista..

jepps..

hva er dine planer... hva er dine mål/drømmer?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal begynne med drømmene så tror jeg vi må starte et nytt forum! :D Planene er at jeg tar alt som det kommer, det går jo hardt utover lommeboka det her. Regner det som et mål å få omtrent 320-330hk på bakhjula i løpet av nærmest fremtid, med twinturbo oppsett. Elsker twinturbo! :) Skal prøve å skrape sammen penger til ny ECU til sommeren..

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal begynne med drømmene så tror jeg vi må starte et nytt forum! :D Planene er at jeg tar alt som det kommer, det går jo hardt utover lommeboka det her. Regner det som et mål å få omtrent 320-330hk på bakhjula i løpet av nærmest fremtid, med twinturbo oppsett. Elsker twinturbo! :) Skal prøve å skrape sammen penger til ny ECU til sommeren..

menneh skal du ha de virklige krefter må du jo opp på singel ;)

blir ddet POWER FC da kansje?? Les denne tråden angående POWER FC og RX7,

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singelturbo blir litt overkill for meg altså.. :) Elsker kraftregistret til twin-oppsettet!

Det blir nok Power FC ja, men jeg er fortsatt skeptisk til å kjøpe den i USA. Skal tro om noen forhandler den i Norge? Hadd liksom vært litt mer betryggende å kjøpt den her.

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekner er nok ordet ja Efini blah , til sommer'n må jeg vel trø til i kudals tunnelen titt og ofte for å bevise at Hondaen dug:rolleyes:

hehheheh lol

Men jeg innrømmer nå gjerne at kjerra di er pen jeg å da aneglsmili

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider