Efini Skrevet Mars 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2002 I glede over å få inn et bilde på forumet starter jeg en egen thread tilegnet bilen min! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2002 Peent....! Forumets peneste bil !:dude: hapyhappy thumpsup Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mars 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2002 Må bare sørge for å få meg et litt mindre skilt foran der.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2002 jess... dropp skiltet... jeg tror ikke jeg gidder å ha noe skilt der.... men det spørs jo hvor mye man kjører... Rx7 min kommer ikke til å bli bruks bilen liksom.... blir for mye turbo lag på T51R... vampire Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mars 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2002 Såååå "ppppiin" bil da Efini :p La inn ett bilde av min pride jeg oxo (begge forøvrig:rolleyes: ) Det er skikkelig bil det. Honda 4-ever vettu :D *glede seg til sommer'n* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mars 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Takk Code-Babe! Bilen min blekner liksom litt ved siden av Honda'n da. :( Men så har jeg jo Subaru'n å oppveie med da! :D Hiver med et bilde til jeg siden det er så lite aktivitet her inne.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Efini: Må bare si FY FAAN TIL FFFFEEEETTTT BIL Så sinnsykt rå ut. Kommer på gatebil du så man får sett litt mer på den :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Originally posted by Efini Takk Code-Babe! Bilen min blekner liksom litt ved siden av Honda'n da. :( Men så har jeg jo Subaru'n å oppveie med da! :D Hiver med et bilde til jeg siden det er så lite aktivitet her inne.. pent Efini... jeg vil ha et stykk av den også! Åssen felger står den på der? For noen fancy bokstaver du har på skiltene! hakke sett de før engang.. hehe..! Når kommer du over hit på treff? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mars 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Skal prøve å komme meg sørover på en del treff i løpet av året. Japsetreffet den 20.mai er aktuelt og så må jeg jo få med meg gatebil da! Blir deilig å få den på veien igjen, har ikke rulla på 7 måneder nå.. :eek: Motoren står ferdig overhalt og klar til å droppes inn så snart jeg får ei spennende pakke med litt forskjellig fra USA. :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mars 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Felgene er forresten 8.5"x18 Postert Tuning SG, tror jeg.. Må innrømme at jeg ikke er helt fornøyd med dem, liker ikke designet. Men det er my som står foran dem på prioriteringslista.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Originally posted by Efini Felgene er forresten 8.5"x18 Postert Tuning SG, tror jeg.. Må innrømme at jeg ikke er helt fornøyd med dem, liker ikke designet. Men det er my som står foran dem på prioriteringslista.. jepps.. hva er dine planer... hva er dine mål/drømmer? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mars 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Hvis jeg skal begynne med drømmene så tror jeg vi må starte et nytt forum! :D Planene er at jeg tar alt som det kommer, det går jo hardt utover lommeboka det her. Regner det som et mål å få omtrent 320-330hk på bakhjula i løpet av nærmest fremtid, med twinturbo oppsett. Elsker twinturbo! :) Skal prøve å skrape sammen penger til ny ECU til sommeren.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Originally posted by Efini Hvis jeg skal begynne med drømmene så tror jeg vi må starte et nytt forum! :D Planene er at jeg tar alt som det kommer, det går jo hardt utover lommeboka det her. Regner det som et mål å få omtrent 320-330hk på bakhjula i løpet av nærmest fremtid, med twinturbo oppsett. Elsker twinturbo! :) Skal prøve å skrape sammen penger til ny ECU til sommeren.. menneh skal du ha de virklige krefter må du jo opp på singel ;) blir ddet POWER FC da kansje?? Les denne tråden angående POWER FC og RX7, Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Mars 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Singelturbo blir litt overkill for meg altså.. :) Elsker kraftregistret til twin-oppsettet! Det blir nok Power FC ja, men jeg er fortsatt skeptisk til å kjøpe den i USA. Skal tro om noen forhandler den i Norge? Hadd liksom vært litt mer betryggende å kjøpt den her. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 Blekner er nok ordet ja Efini blah , til sommer'n må jeg vel trø til i kudals tunnelen titt og ofte for å bevise at Hondaen dug:rolleyes: hehheheh lol Men jeg innrømmer nå gjerne at kjerra di er pen jeg å da aneglsmili Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg