Gå til innhold

Min stolthet!

Ranger emnet

Efini

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weeks later...

Hei! Har du fått inn motoren da? Lei av å kjøre rundt i den lille tyttebæra regner jeg med? :op

Skal du på gatebil? Vi må skrape sammen hele gjengen å dra samtidig!! Det blir kult, helt til det kommer et langstrekk og du forsvinner i horisonten.. :( He he!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren kommer forhåpentligvis inn i løpet av helga, hvis alt går etter oppskriften (men det gjør det jo sjelden).

Kanskje oppstart i løpet av neste uke.

Må prøve å komme seg på gatebil ja, men først er det japsetreff på Våler den 20.mai. Håper bilen er i goform til da! :D

Tror ikke jeg kjører fra så mange da...

Badass bil, dårlig sjåfør! Dårlig kombinasjon det. :rolleyes:

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Gidd ikkje nedover på japse treffet e. D e jo kun for en dag! Trur gatebil overgår det treffet endel! Blir artig å prøve oppstart no da! *krysse fingre* :)

Fikk tilbake Honda`n fra noe små-lakk flikking igår, så da gjenstår det å skru på en spoiler på bakluka.. Da er jeg klar for treffet. Hadde noen små turbo planer, men d vart tynt med peng desverre.. See ya..

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Hmm. Gidd ikkje nedover på japse treffet e. D e jo kun for en dag! Trur gatebil overgår det treffet endel! Blir artig å prøve oppstart no da! *krysse fingre* :)

Fikk tilbake Honda`n fra noe små-lakk flikking igår, så da gjenstår det å skru på en spoiler på bakluka.. Da er jeg klar for treffet. Hadde noen små turbo planer, men d vart tynt med peng desverre.. See ya..

Hvordan Honda har du? Det må ikke være sååå dyrt veit du:D

Eks:

11550021A Civic EX VTEC 1992-95 TD40H-15G $1,995.95

Includes - Cast Mani, FCU, Air Intake, piping, hoses oil lines and misc. hardware

:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Accord 2.0 ils 16v 94mod

Tror jeg må ut med irundt 25000kr kun for kitet.. Vet du av noe billigere?:rolleyes:

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Jeg har en Accord 2.0 ils 16v 94mod

Tror jeg må ut med irundt 25000kr kun for kitet.. Vet du av noe billigere?:rolleyes:

Hvem kjøper du dette av da? Hva heter navnet på motoren din?

TD05H-18G den?

Og hvilket turbo kit har du fått pris på?

Mvh

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på motor navnet, men innbiller meg h20b eller noe sånn? (har ikke sjekket enda.) Det jeg fikk tilbud på er et HKS kit, som jeg ikke husker navnet på. Det var ikke et ferdig tilbud, men en forespørsel om ca pris. Tror det var import-tuning..? Lenge siden, og lagt i glemmeboken.. :)

GIK har også et kit til 20K, men jeg gidder ikke sveise alle rørstussene selv til en slik pris. De har kit til 40-50K med alt en trenger (ekstra innspr., intercooler osv) og alle rør ferdig til montering, men DET er dyrt det! :(

Synd dette,da jeg har lyst å være en av få med turbo på en slik bil! :)

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Er litt usikker på motor navnet, men innbiller meg h20b eller noe sånn? (har ikke sjekket enda.) Det jeg fikk tilbud på er et HKS kit, som jeg ikke husker navnet på. Det var ikke et ferdig tilbud, men en forespørsel om ca pris. Tror det var import-tuning..? Lenge siden, og lagt i glemmeboken.. :)

GIK har også et kit til 20K, men jeg gidder ikke sveise alle rørstussene selv til en slik pris. De har kit til 40-50K med alt en trenger (ekstra innspr., intercooler osv) og alle rør ferdig til montering, men DET er dyrt det! :(

Synd dette,da jeg har lyst å være en av få med turbo på en slik bil! :)

Menneh du trenger ny ecu osv da! Sa han du fikk med aaaalt?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er relativt.. Med "alt" så menes tross alt at en får det en trenger for å kjøre med "tante trykk"! Trenger ikke ny ECU. Men må ha tillegs innsprøytning for å kunne kjøre med litt trykk fordi.

Motoren var stemplet F20z eller noe sånn :) Gløtta nedi der så aller snarest isted.

Det jeg EGENTLIG trenger er; Grenrør

Turbo med wastegate

Oljekjøler

Rør til trykksiden

Rør til oljekjøler

Trykkbryter og ekstra dyse

Tykkere toppakning, eller porting

Intercooler med rør

Med andre ord; PENGER! :)

Som sagt så har det vært noen små planer om dette, men ikke nok til å fullføre enda da jeg ikke synes det er helt verdt 25000+kr..

Har desverre også et bad som venter på litt oppussing.. :( Huff!

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...