Zimmern86 Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Noen som har peiling på egyptiske fjernsyn? Skal dit i sommer, og hadde tenkt å ta med meg dvd spiller! Men hvordan tv`ne er neddi landet dær, har jeg null peiling på.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 var normal scart på tven på hotellrommet jeg bodde på hvertfall.. i hurgada.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 scart der jeg var å:P hurghada. crystal bay:) skjønner ikke hva du skal med dvd spiller da. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 hehe, ikke jeg heller :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 ok:) Blir bare en rolig ferie her i gården, bare jeg og damen, da det andre paret trakk seg, grunnet break up! så er ikke egypt så kjent for festing/alkohol.. fint med noe go filmer da vett:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 nei, men se film kan du gjøre hjemme:) egypt har masse bra å by på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 gjorde det samme i november. men du trenger ikke sitte og slappe av. dra på dykking, ørkentur, pyramidene kongenes dal.. koster deg ikke mange kronene alt sammen uansett:) så får du nok og gjøre i løpet av ferien.. bare pass på dama di:) jeg kunne hatt halve norge fulle av kameler:P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg