Gå til innhold

Trådstarter sletter alle innlegg, mulig å fjerne?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei

Trådstarter har pr i dag mulighet til å slette de trådene han har startet selv. Det er en forbanna uting, da han samtidig sletter alle andres innlegg også.

Jeg gjør meg stor flid i å skrive informative svar på korrekt bokmål. Det kan være flere enn trådstarter har interesse av å lese de svarene. Da er sletting svært dumt.

Noen ganger søker jeg etter mine egne, gamle innlegg fordi jeg ikke gidder å skrive det samme to ganger. Da er det tåpelig at en vilkårlig guttunge har slettet mitt innlegg.

Er det mulig å skru av allmenn mulighet for sletting av tråder? Sekundært at man bare sletter sine egne innlegg ved sletting av tråder.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Derimot er det faktisk en uting at folk spør etter noe, får svar og deretter sletter tråden. Dette er like forkastelig som folk som kun "leecher" fra fildelingsnettverk uten å yte noe tilbake. Bare så det er sagt. For å si det sånn. Lzzm... På en måte.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår