Gå til innhold

Volvo 260 fjærer

Ranger emnet

hvard

Anbefalte innlegg

Dem har 260 fjærer på biltema tur jeg skal bestille meg noen sånne og prøve dem =)

Eller veit noen om noe annet som funker så den blir litt stivere?

Skal ikke ha noen senkefjærer, høye og med skikkelig spenn

Endret av hvard

Div Volvo Bilcross

Volvo 940t 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

260 fjører annbefalte Tommy Eng til folk i et innlegg på http://www.rally.no, han pleier ikke å stille med noe drit så jeg regner med det skal funke godt nok, han sine biler er jo vanligvis høye i fronten også. 740fjører bak annbefalte han også.

det er nok det billigeste alternativet også skal det jo funke.. hehe, ta sjangsen hvard;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe for se hva jeg sitter igjen med på stormønstringa

håpet du hadde noe jeg kunne snoke litt på jeg..

kan ikke du handle en grom volvo på landsfinalen så jeg kunne fått meg en grom volvo

ånei du. du skal nok få slippe det, men du er velkommen til å kjøpe den jeg skal ha på hakavik 25.april. den har jeg kun gitt 6700kr for;) men da burde du ha en overhalt bunn hjemme for denna bunnen er ikke no serlig, de 2 andre volvoene mine derimot kan du godt holde deg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du ska få beholde den =)

håper ikke noen stiller i så sprek bil på vårløpet på hakavik så slipper og bli kjørt ifra:)

trur nok de fleste kommer med noe som er midt på treet, ingen som kaster bort voldsomme biler helt i starten av sesongen som regel.

min bil skal stå mest mulig uten panser på, håpe på at en eller annen lurifax synes 1dobbel 40mm solex er gromt og kjøper bilen.. god å kjøre men motoren synger på siste vers

Lenke til kommentar
Del på andre sider