Gå til innhold

Audi A4 TQ, førstebil. spm ang kvalitet osv.

Ranger emnet

Larz91

Anbefalte innlegg

detter fra hverandre? javell ja, har da en del kjenninger der bilen har kjørt over 400 000 km på tellern. da er det audi 1.8tq . føler att det er høy kvalitet i min ,dog har den ikke kjørt lenger enn 80002 km pr i dag. hvordan kjører du? kjører du som ett svin kjøp deg volvo ,det fortjener det:D delene er ikke noe dyrere enn mye annet.

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan jeg kjører :) ? siden bilen bli så dyr, så tror jeg at jeg kommer til å ta det litt med ro ja :p ikke straffing elns..

har tenkt på stasjonsvogn da..

Kanskje det er lurt å kjøpe en orginal en til å begynne med? pappa er selvsakt skeptisk på hestekreftene da vettu :p

Hvor mange hest er det org? så kan jeg chippe + eksos når jeg blir vant til bilen ;)

Så audier går 400k km ved bra behandling altså :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstilling er vel hovedproblemet på dem. Men gode biler, konge å kjøre.. :)

Volvo er en fin førstegangsbil, og de er rimelig mye enklere, mindre som kan gå gale. Men kjørekomfort, design og ergonomi driftsøkonomi kan ikke sammenliknes.

Skal du kjøpe deg en bil som er over 12 år gammel, så er Volvo greit rett og slett pga at man får griselett deler til dem. Dessuten er sjansen stor for at man får et par bulker og striper første par årene man kjører bil da.

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du høre noe dårlig om audi er jo ikke dette det rette stedet å spørre da. alle som er her er jo godsnakkende om bilen sin. men husk at det er en grunn til det. eneste som jeg har merket med audi som et problem som går igjen (har jobbet som mekaniker) er forstilling som tidligere nevnt. og en a4 er ikke spesielt dyr i deler.

og er du litt flink til å søke og finne ting på nettet kan du fint finne billige deler. handler du på møller blir det litt stivere priser, men dette gjelder jo alle merker. forstilling er jo noe som også slites på alle biler, så audi er en fin bil. og da kan du trøste far med at quattro kan du kjøre sikkert med på vinteren og virkelig komme deg fram=) kom 40 cm snø her i natt og jeg kjører på sommerdekk. går helt fint=) kjør med fornuft og ta vare på bilen så har du en god bil som varer lenge. så går det jo eventuelt an å kjøpe en billig bil å herje litt fra seg med i tilleg hvis man har råd til det.

Kjører børsje med fire ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider