asona_er_best Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 hva tror dere om rosa dashbord?:P det blir ikke gærdi altså, med hvite instrumenter;) haha du er så drøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Team-Rosa- Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 jeg tok rosa dashbord med hvit og svart på. Siter http://www.teamrosa.com Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Spør her jeg. Ang buret, de bakoverstreverne som går fra hovedbøyla og ned til dempertårna. De har jeg sveisa etter boka, men skjønner ikke helt hvordan reglene er ang det skråstaget som går fra ene siden av h.bøylen og ned til motsatt side. Må dette røret sveises ilag med den ene bakoverstreveren eller kan jeg lage en egen plate for dette røret? Vanskelig å forklare, men håper noen skjønner.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Tror det stagerskal sveises på begge bakoverstreverne. har vertfall gjort det slik på golfene vårres å volvoen. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Ja fant ut ;-) Siste spørsmål: Det skråstaget som går fra h.bøylen og ned til dempertårnet, er det uansett hvilken side jeg tar den fra? Altså fra venstre side på h.bøylen ned til høyre dempertårn eller motsatt? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Ja fant ut ;-) Siste spørsmål: Det skråstaget som går fra h.bøylen og ned til dempertårnet, er det uansett hvilken side jeg tar den fra? Altså fra venstre side på h.bøylen ned til høyre dempertårn eller motsatt? ja det er det samme hvilken side du tar det. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 løp i morra... nervøs.......JAAAAA kan si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 løp i morra... nervøs.......JAAAAA kan si det sånn. heldig-gris :D noe gira på og kjøre jeg og...men må vente en måned Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Heldige søringer.. første løpet jeg skal kjøre er 13-14juni.. Men er lite greit siden jeg trenger all tid jeg kan få for å bli ferdig. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 hva slags bil skal du kjøre med, Margido? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 hihi, flytt ned hit da vel;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 hva slags bil skal du kjøre med, Margido? :p Mazda såklart ;P Hehe.. nei skal prøve meg på en mazda 626 1987mod.. Skulle gjerne vært RWD, men kjører mest for å ha det morsomt.. KlovnDaniel: Litt for drastisk;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 margido, du får det nok morsomt nok i massevis i mazdaen. jeg var vandt med å herje i volvoer og ascona/manta, både A og B. men en liten golf klarte faktisk å få meg til å le høyt inni bilen enkelte ganger, så mazdan er sikkert morsom den også. ja en smule drastisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Kva står NMK for? Det står på nokre bilcrossbilar. Eksempel: NMK Kongsberg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 margido, du får det nok morsomt nok i massevis i mazdaen. jeg var vandt med å herje i volvoer og ascona/manta, både A og B. men en liten golf klarte faktisk å få meg til å le høyt inni bilen enkelte ganger, så mazdan er sikkert morsom den også. ja en smule drastisk. Hehe, morsomt skal jeg ha det uansett. :) Igrunn så er det fra bane til bane hva som er greiest å kjøre med. Gleder meg til sesongen starter! Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg