asona_er_best Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 klare til lyngås? mangler bensinpumpe.stol.belter og brekkwire(ny aksel med 4:10) blir ferdig etterpå regner jeg med. så kjører vi bussen våres dit opp i morra tenker jeg. Bryhn var ferdig og klar for lyngås flere måneder siden, nybygd manta B!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Team-Rosa- Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Jeg er klar og stiller med mondeo stasjonsvogna jeg:P kommer vel opp på fredag regner jeg med, men noen som vet om det blir regn i helga? det hadde vært deilig med skikkelig fint vær ass... Siter http://www.teamrosa.com Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 vi går får regn og dårlig vær. nå begynner 144 og bli klar igjen så kan hende jeg okså tar ture nedpå der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 meldt 2mm nedbør så regn blir det nok. etter å ha måtte banke inn nye frostplugger, bytte olje og justere spissing så er bilen min allerede plassert på lyngås, bussen våres og manta'n til svigers står så klare som det går ann å få det der ute allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 (endret) Noen bilder fra gårsdagens kjøring på Lyngås, hvor KlovnDaniel ver rimelig nærme å kvalifisere seg for landsfinale ;) Endret Mai 10, 2009 av raboc Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Team-Rosa- Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Jeg kvalla jeg:D fikk med meg elektrobøsja hjem og greier:P synd ikke du kvalla du og da daniel:( hvis noen har hjemmeside med bilder fra vårvelta på lyngås så sleng ut link a:) Siter http://www.teamrosa.com Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 hvis noen har hjemmeside med bilder fra vårvelta på lyngås så sleng ut link a:) Er noen flere bilder som jeg tok her: Skal se om jeg ikke får lagt ut noen flere etterhvert ... Du som kjørte den Rosa Mondeoen, eller? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Team-Rosa- Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 jepp:) http://www.teamrosa.com ;) Siter http://www.teamrosa.com Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Gratulerer nok en gang Espen, du har virkelig bevist at du kan kjøre bil. flere av ''de store gutta'' nevnte det også. webern,busen,bryhn,grønvold og sikkert mange flere som like kjøringa di også. jeg likte det veldig godt så for meg spiller det ingen rolle om du tok meg i b-finalen;) jeg hadde jo vært ganske klart og tydelig i a-finale om ikke coil'n min kødda i 2.omgang, da hadde jeg mest sannsynlig hatt 30 poeng men som vanlig har jo jeg uflax. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 faen nå klør det i gassfoten! Heldige søringer som er begynt for lenge siden med løp ;P 13-14juni braker det løs for min del:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Gleder meg som en liten unge til å få kjørt løp den 6-7juni på Evenes:D første løpe på 2 år med volvoen min :D Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Team-Rosa- Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Gratulerer nok en gang Espen, du har virkelig bevist at du kan kjøre bil. flere av ''de store gutta'' nevnte det også. webern,busen,bryhn,grønvold og sikkert mange flere som like kjøringa di også. jeg likte det veldig godt så for meg spiller det ingen rolle om du tok meg i b-finalen;) jeg hadde jo vært ganske klart og tydelig i a-finale om ikke coil'n min kødda i 2.omgang, da hadde jeg mest sannsynlig hatt 30 poeng men som vanlig har jo jeg uflax. ja i andre omgang stoppa vi jo begge:P jeg hadde alt i alt bare 17 poeng jeg:) skal du kjøre på kongsberg a daniel? eller hvard?:) Siter http://www.teamrosa.com Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 ja stemmer.. kult med mongobiler.. nei jeg skal drekke meg sørpedritings på kongsberg regner jeg med. være litt drekkanikker i år også vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 (endret) hmmm.. lå veldig bra ann te og få kvalikk plass på første runden men så blei den ene bakskjemen plutselig veldig rosa gitt =S Men du kjørte bra i A finalen det skal du ha^^ Ja hadde tenkt te og prøve meg på kongsberg, men litt div som må fikses på bilen først:) Endret Mai 12, 2009 av hvard Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 ligger video av det på http://www.teamrosa.com hvard. når jeg ser den videoen så ser jeg at dekk-valget mitt var helt på trynet ja. stoppa jo opp i svinga for å ikke understyre, det understyrte såpass at jeg ikke kunn clutche ut også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg