Gå til innhold

Off-Topic'n. Også kalt for svada-prat!

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjørte du kadett caraslædd?

ja noe i den duren,,, med volvo sorg motor som bare gikk dårligere og dårligere for ver runde, hehe, klarete å vere i tet en halv runde da, hehe men de bare kjørte fra meg på slettene,

men for se det positive i det, jeg sprte jo bremseklossa;) hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt horribelt.. blir jo 1650 i året bare for å kunne kjøre + 3-500 hvert løp, medlemskap i klubb og alt annet som man må regne med. (transport og bensin). Lander jo på helt sprøe tall hvis man regner alt sammen.. Jeg hater NBF. Vognlisensen er grei, men å måtte betale 900 i tillegg til førerlisens er bare sprøtt..

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, så sant.. Er sykt mye utgifter på bilcross enn hva folk egentlig tror.. Har selv vært aktiv i bilcross siden jeg var 15 (er nå 22), så har nok gått med MYYE penger i lisenser og slikt... Men i bunn og grunn er det jo verdt hver eneste krone.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo hvis man sammenligner det med fotball og andre sporter så er det vel kanskje ikke så dyrt, men jeg synes av vognlisens+førerlisens er unødvendig. Skulle heller vært 900 i året for begge deler. Men blir å kjøre 3 løp i år så kjører heller på engangslisens siden det blir litt billigere.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bra dyrt med engangslisens også da?

Hvorfor skal du bare kjøre 3 løp? Hvor er dem forresten? :p

Synes også at det burde være en fast pris for slikt.. F.eks 1000kr inkl fører og vognlisens.. Er jo garantert mange flere som henger seg med på sporten da..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis sendt klage til NBF fra diverse klubber, så om man kan få til noe der spørs jo.

esbandos: koster 250 per løp da. Har rett å slett ikke tid eller råd til å kjøre mer enn 3 løp, så da betaler jeg 750,- kontra 950. Ikke så mye å spare, men litt er det nå :p Kan kjøpe litt mer øl for penga. ;)

Løpene jeg skal kjøre er 2x Dyrøy og 1x Bardu. Skulle gjerne dratt til Harstad, men har ikke henger å drasse bilen med.

i sverige har dem regel på max 200kr i startkontigent også koster ''vägnboken'' 50kr og varer i 3 år. da blir det mere ordentlig folkecross syns jeg.

Ja norge kontra sverige er jo helt sprøtt. (kommer egentlig ikke som no sjokk) Men en av argumentene som var klaget på var akkurat dette.

Endret av Margido

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle jo fått dratt bilen nedover hit i området.. Slik at jeg kan få kjøre litt mot deg.. :P

Blir vel muligens å kjøre 4.juli-løpet på bardu, men..

Frakt av bil hit ned, er da vel ingen problem..? :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider