zachariassen Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 hei jeg er rimelig dårig når det kommer til data. men jeg har lyst på et bilspill. og har jo selvfølgelig noen kriterier/ønsker.. vil gjerne at det skal være realistisk og at man kan modde en del ting i motor osv. det må være gratis og det må kunne lastes ned. helst uten å måtte bruke patcher og bugger og cracker og sånne ting som jeg ikke forstår en dritt av. noen som kan oppfylle mine ønsker og gi meg en link der jeg kan trykke på last ned, installer og så spille?=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 trur det er ganske umulig og finne et sånn spill gratis(lovlig) du må nok betale trur jeg. men du får høre hva andre sier. Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Live for Speed! http://www.lfs.net Lykke til :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 kanskje til og med jeg får det til. lover bra så langt.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 man må vell betale for full version av lfs?? Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 jepp, for å få unlocka alle biler å baner må man betale for s2 versjonen Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Ahh, stemmer.. Sorry!:/ Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg