Gå til innhold

justerbart turbotrykk på tdk?

Ranger emnet


ellulv

Anbefalte innlegg

Wastegaten sitter bakpå motoren..

Du kan kjøpe boostcontroller, den kobler du inn på slangen fra WG'en

 

Men du får ikke mer effekt av kun å justere opp turboen, eneste du oppnår er at motoren går for magert. Må justere opp dieseltrykket også

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svaret..fann den nå ja..er vist ikke likt på alle tdk motorene fann jeg ut..jeg hadde den med stag istedenfor skruen på klokka..har justert opp turbotrykket og dieselen..lader nå på 0.9..og går sabla bra i forhold til tidligere..

men hvordan blir det med boost controlleren i forhold til det staget som nå justerer trykket da?..må staget helt ut for å kunne justere mer trykk med controlleren?

har kjøpt inn intercooler og, så håper å få enda litt mer fart etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår