Gå til innhold

Hjelp til å finne slitedeler. sliter litt her:)

Ranger emnet


Audi4Life

Anbefalte innlegg

Hei, Hadde en kompis til å se på bilen fordi jeg ønsket å bruke litt penger på den og bytte litt slitedeler og slik. Så etter en stund hadde han skrevet opp ting som jeg burde(kunne) bytte for å forbedre den litt: bytte drivakselmansjett, bytte slitne bærekuler. bytte av forstilling(her ønsker jeg å kjøpe et helt sett å bytte alt) skifte stabilisatorstagforing. er ganske dyre ting fant jeg ut og virkelig ikke enkelt å finne. noen som vil hjelpe? hadde sett sykt stor pris på det om jeg kunne få linker og slikt til de forskjellige tingene. er i millitæret så er litt treg til å svare men skal prøve å være innom en gang om dagen:) fant dette men står at den er til 1.8, noen som vet om det passer til min?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-Audi-A4-A6-VW-Passat-Control-Arm-Arms-Kit-96-02_W0QQitemZ250336696806QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item250336696806&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A1205%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk ebay. Les litt rundt og finn linken jeg postet til det forsterkede settet til rundt 350$.

Tull å kjøpe forstilling på mekonomen når man får bedre deler til 1/3 av prisen på ebay..

1.6 er et europeisk fenomen, finner ikke de bilene der borte. Men det som passer på 1.6 passer nok på 1.8 også.. tror ikke det er noe forskjell der. På v6erne og quattro er det litt forskjellig tror jeg..

Men jeg har tenkt å bruke S4 deler på min, de er sterkere!

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk ebay. Les litt rundt og finn linken jeg postet til det forsterkede settet til rundt 350$.

Tull å kjøpe forstilling på mekonomen når man får bedre deler til 1/3 av prisen på ebay..

1.6 er et europeisk fenomen, finner ikke de bilene der borte. Men det som passer på 1.6 passer nok på 1.8 også.. tror ikke det er noe forskjell der. På v6erne og quattro er det litt forskjellig tror jeg..

Men jeg har tenkt å bruke S4 deler på min, de er sterkere!

 

hvorfor ikke bruke Ebay.de?? det gjør jeg ;)

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg var inne på din "post" og der fikk jeg den linken jeg har over her. Var der det stod den passet til sinnsykt mange motorer men ikke 1.6, men vil jo tro det skal passe. ja det er noe jeg må passe på hvis jeg kjøper fra den engelske ebay angående passform? for er ikke helt god i tysk så kan slite litt på ebay.de. Folk får bare si ifra hvis de finner noe på noen av de sidene som jeg har bruk for. Har ikke kjøpt så mye derifra så er ikke veldig god til å finne deler fra de sidene.

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår