Gå til innhold

Hjelp til å finne slitedeler. sliter litt her:)

Ranger emnet


Audi4Life

Anbefalte innlegg

der fikk jeg en side til ja:) noen som er helt sikker på om setter jeg har funnet først i posten som det står at skal passe til 1.8 og helt opp også passer til 1.6? er kan vel umulig være noe forskjellig på kun 1.6? som regel passer jo alt på 1.8 uten turbo på 1.6l også. enig noen? eller for å spørre lettere kan jeg bruke det sette jeg har funnet på min 1.6 97mod?

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør er å ringe møller. Så spør du dem om de kan finne delene til forstillingen din. Så ber du dem søke på 1.8 og ser om nummeret er det samme. Er det likt, så go go.

Har hørt at det skal være helt likt, og s4 og a4 deler går også om hverandre såvidt jeg vet.. Men best å være sikker!

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
har også hørt litt med de også, men de er i samme prisklasse som nbs. da blir forstillingspakken ekstremt dyr hvis jeg skal kjøpe fra noen av de.

 

der fikk jeg en side til ja:) noen som er helt sikker på om setter jeg har funnet først i posten som det står at skal passe til 1.8 og helt opp også passer til 1.6? er kan vel umulig være noe forskjellig på kun 1.6? som regel passer jo alt på 1.8 uten turbo på 1.6l også. enig noen? eller for å spørre lettere kan jeg bruke det sette jeg har funnet på min 1.6 97mod?

 

 

1,8 deler passer på 1,6 ja..

 

Jeg skiftet komplett forstilling for en uke siden, kostet meg 2500,- + 277 i oppkrav. Bestilte fra en kar i VACN, som hadde på lager i Oslo.

 

Billigere enn det får du det ikke i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår