Gå til innhold

Rockford Fosgate 40001db

Ranger emnet

oljejan

Anbefalte innlegg

Spiller den like bra, Leverer like mye reell uteffekt, har samme holdbarhet, og har en leverandør med samme pliktfølelse angående garanti krav, så er det vel bare å si: løp og kjøp

Men om den ikke har samme kontrollen over basselementene, gir mindre enn fabrikanten lover, bryter sammen noen uker etter at garantien gikk ut og eventuellt kommer fra en leverandør som ved et garanti krav gjør mer for å skyve skylden på forbrukeren enn å forsøke å komme fra hendelsen med en fornøyd kunde i registeret, vel da har du valgt feil.

Jeg er faktisk meget nyskjerrig på Dynabels produkter, men siden det er begrenset hvor mange forsterkere jeg kan bruke, og ingen av mine RF forsterkere har vett på å gi opp ånden etter mer enn 10 års hardt bruk, får jeg bare sette det eventyret på vent inntil den dagen behovet melder seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ingen av mine RF forsterkere har vett på å gi opp ånden etter mer enn 10 års hardt bruk,

gamle rf forsterkere er gode ja.men de nye er det verre med har jeg hørt. Men så kan du no se på prisen på rf utstyret da,hvorfor skal de være så mye dyrere enn andre merker? De tar jo seg jævlig godt betalt for merket, så da anbefaler jeg heller andre merker som er like gode/bedre for mindre pris;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den RF forsterkeren koster langt mindre i innkjøp...

Dynabel forsterkeren leverer det de skal, og er veldig bra i forhold til pris... Nå har ikke jeg noen testraporter på de produktene jeg har testet opp gjennom tia, men jeg har testet veldig mye forskjellig, og ut ifra det, så mener jeg at RF ikke lenger er hva det en gang var, og at men betaler MYE bare for navnet...

Orion sine forsterkere feks, leverer det de skal, holder "evig" og koster langt mindre enn RF. Andre merker jeg ville valgt før RF: UsAmps, audison, orion, precision power, for å nevne noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider