volvokvaløya Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hei! Hvilken monoblokk mener dere gir mest kraft for pengene? Skal brukes til å drive 2stk Polk Audio"12. Hadde tenkt å bruke sånn ca 10.000kr på forsterkern. Har sett litt på Rocford Fosgate,Audison og Pioneer....er det noe dere mener jeg bør ta en titt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 (endret) Slettet fordi noen mener jeg reklamerer... jeg som er uføretrygdet, lol.... Endret Mars 31, 2009 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Nei du har nok rett i det,må ikke ha en forsterker til 10,men har liksom satt det som absolutt max,men de jeg har sett på ligger på rundt 5-7. Jeg var faktisk innom å tittet på den 7501,er den like kraftig som de skriver den er,er jo billig til å gi en sånn voldsom effekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 (endret) Slettet fordi noen mener jeg reklamerer... jeg som er uføretrygdet, lol.... Endret Mars 31, 2009 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg