Gå til innhold

1993 Golf GTI 8v 112 HK, Svart, selges i deler BERGEN

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Heisann!

Selger som dere ser en Golf GTI i deler.

Lenker til finn.no annonsen her:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16799774

Lykter foran, Tårnstag (Strut braces), dashboard og basskasse er solgt. Grillen var så rustet at jeg tok den av og kastet den. Har ny emblemfri grill i plast liggende her hos meg. Resten gjenstår.

Bilen er god på alt utenom rust i kanaler:

-Motor er fin, men trenger ny luftmengdemåler.

-Girkassen er fin, ingen ulyder.

-205 dekkene nye, kjørt 1 time før parkering. (6000 kr ny)

-Felgene er skrapet i lakken, blåsing får orden på de igjen.

-Bakpotten er så sinnsvakt rå, Supersprint Magnum i god stand.

-Interiøret er bra, hull på førersiden, men det er jo standard.

-Skjermer, panser, osv er helt i orden, men trenger seg en puss og en gnikk før omlakk.

Alle de nye delene er fremdeles igjen utenom mattene.

Håper noen er interessert i hele bilen da jeg har en bil på vei inn i garasjen. Ta kontakt og be om pris så finner vi ut av noe.

Bilen må hentes på henger eller fraktes vekk fra meg med mindre man tar med seg lykter eller kjøper power lookene av meg. Da er bilen klar for prøveskilter og kan kjøres til sted i Bergen og omegn av ny eier. Jeg kjørte bilen fra Frekhaug til Fyllingsdalen for 2 uker siden, det er en tur på ca 45-50 min.

Ting som motor og girkasse må skrus ut selv, men bilen står i en liten garasje så du slipper å stå i regnet om du skal skru den ut.

Mvh Ø.

Ta kontakt, mvh Øyvind Walde.

Monolog med konstabel før forelegg:

Ja konstabel jeg vet jeg kjørte med hodet ut av sidevinduet, men det kan du ikke straffe meg for. Det er jo mye tryggere enn at jeg ser ut hovedruten, for den er jo helt gjenfrosset.

Ikke mitt stolteste øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken lysbryter tenker du på?

Den for nær, fjern, park, tåkelys, osv?

Den er i så tilfelle solgt sammen med dashbordet.

Monolog med konstabel før forelegg:

Ja konstabel jeg vet jeg kjørte med hodet ut av sidevinduet, men det kan du ikke straffe meg for. Det er jo mye tryggere enn at jeg ser ut hovedruten, for den er jo helt gjenfrosset.

Ikke mitt stolteste øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...