BluVision Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hei... Jeg vurdere å skifte innredning i min gamle octavia 99 mod stv. Har fått tilbud om å kjøpe innredning fra en audi A3. Jeg vet at forsetene bare er å sette inn, men hva med baksetene? Noen som har gjort dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hei, jeg har bytter seter og dørtrekk i min men det er fra en 2003 mod RS, deter veldig lett og bytte, men er litt usikker på om baksetene passer, det beste hadde vært om du tok ut dine egne og bare dro og prøvde bak setene, hvis han vil selge de får du sikkert lov til og prøve de.. håper det ordner seg, legg gjerne inn bilder :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg