Minivafle Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hei Lurte på 2 ting. Sikkert enkelt :) 1. Hvordan ta av listene på dør/frontskjerm/"bakskjerm"? 2. Hvordan ta av grill fremme, skal lakkere "gromlisten" rundt grillen, se bilde så trenger å få den av :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeVeger Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 gjør som meg, kresj i lav hastighet, da falt de av. tror det er enkleste måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 hehe :) Håper det finnes en bedre metode :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AronG Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 1. Er det ikkje sånn at du må skubbe dei framover og så ta dei utover for å få dei av? 2. Egentlig ikkje :P Va et helvete å ta av mine, satt sikkert med 5-6 flate skrujern som bøyde dei festena sånn at eg kunne ta ut nyrena :P Ganske tungvindt, men eg fekk dei ut :) Siter BMW E30 320i - Herjebil BMW E36 318is Coupé - til salgs! http://www.bilforumet.no/biler-salgs/239335-bmw-e36-318is-black-and-white-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg