jorgensen Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Hei Jeg lurte på hva fargene på bokstavene betyr. Har en 05.1,9tdi 4.motion I en er rød i tdi.på naboens bil er også d rød.Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Etter det jeg har hørt så viser det hvor stor motor du har. 1 rød bokstav er minste, 2 røde mellomst, og 3 røde er største motoren. Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgensen Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Det høres rart ut. For jeg har 1 rød bokstav, men 130 hk.Det står 96 kw i vognkortet.og den minste har vel 105 hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vladnag Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Jeg tror det var slik i "gamle dager", men såvidt jeg vet har det ikke noe med ytelsen å si på nyere VW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg