Gå til innhold

Har diverse spørsmål ang. mk1 Caddy!

Ranger emnet

Peugeot309

Anbefalte innlegg

Hei! Som tråden sier så har jeg diverse spørsmål..

Har veldig lenge hatt lyst til å begynne på et caddy prosjekt.

MEEEN, før jeg kjøper vil jeg vite følgende:

1. Hvilke andre vw-modeller har deler som passer på caddy?

2. Hva er dette "axelflip" greiene vw-folka snakker om? Er det når man legger akselen oppå bladfjærene for å få senka den?

3. Hvor i norge kan man skaffe deler billig?

4. Er det generelt vanskelig å få tak i deler?

Som dere sikkert ser så er jeg ikke så veldig klok på VW, men er veldig villig til å lære, og satser på å starte på en caddy i påska.

På forhånd takk!

Per Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Som tråden sier så har jeg diverse spørsmål..

Har veldig lenge hatt lyst til å begynne på et caddy prosjekt.

MEEEN, før jeg kjøper vil jeg vite følgende:

1. Hvilke andre vw-modeller har deler som passer på caddy?

2. Hva er dette "axelflip" greiene vw-folka snakker om? Er det når man legger akselen oppå bladfjærene for å få senka den?

3. Hvor i norge kan man skaffe deler billig?

4. Er det generelt vanskelig å få tak i deler?

Som dere sikkert ser så er jeg ikke så veldig klok på VW, men er veldig villig til å lære, og satser på å starte på en caddy i påska.

På forhånd takk!

Per Eivind

Hei.

1.Deler kan du bruke fra Golf mk1. Det vil si:

Panser, forskjermer, fangere, front rute, Skjerm utbyggere (plastik), dashboard og meste innvendig, Dører er jeg litt usikker på om du må ta fra 4 dørs golf 1. Forstilling, Senkesett (foran),kan også tas fra golf.

2.Snu akselen, "axelflip" Er og legge akselen oppå bladfjørene, for og få den lav

3.Høgger`n, Norskbildelesenter, Og fra folk som har deler liggenes er vanligvis billig.

4. Bak lem med vw skrift kan være vanskelig og finne billig,men det er ikke noe problem og få tak i deler vis du leiter litt:thumb:

Endret av Audi80_kenneth

Audi Coupe GT 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider