Dagi51 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Du får lov av meg til å gjøre hva som helst :) Dessuten fikk du lønning i dag, så da kan du sette den bort til lakkering når du vil;) takk :D Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 og kanskje fjerne noen emblemer bak på bilen i samme slengen? :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Fine bilder av den fine bilen din :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 og kanskje fjerne noen emblemer bak på bilen i samme slengen? :D Nye dyser, chip og emblemtrimming "1.9 TDI" :D Fine bilder av den fine bilen din :D Takker :D Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Åssen vintertøffler har du til din a? :) sleng ut bilder av bilen med dem a :) Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Nydelig bil du har! Det finnes noen frontlykter som har sort bakgrunn med kromringer rundt linselyktene, tipper de hadde sett bra ut på bilen din ;) Men det jeg egentlig lurte på,,, hva gjorde du for å bytte luftfilter egentlig? Lurer på å gjøre det samme med min en dag, og hvis det ble mindre soting av det så er jo det og et pluss (soter som et udyr av og til!) Hører du turbolyden mye bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Åssen vintertøffler har du til din a? :) sleng ut bilder av bilen med dem a :) Vintertøfflene er heldigvis ikke kommet på enda :p kjører med originale stålfelger og kapsler:well: Nydelig bil du har!Det finnes noen frontlykter som har sort bakgrunn med kromringer rundt linselyktene, tipper de hadde sett bra ut på bilen din ;) Men det jeg egentlig lurte på,,, hva gjorde du for å bytte luftfilter egentlig? Lurer på å gjøre det samme med min en dag, og hvis det ble mindre soting av det så er jo det og et pluss (soter som et udyr av og til!) Hører du turbolyden mye bedre? Takker for det:) Har sitt på sorte lykter, men er usikker på hvordan disse vil harmonere med blinklysene.. Kan såklart bli bra :) For å bytte til sportsfilter tok jeg ut hele luftfilterboksen, løsna lmm fra boksen, lagde til en brakett som er festa i karroseriet der hvor luftfilterboksen var skrudd fast øverst, og festa lmm i denne. Da ligger slangen lmm-turbo på riktig plass. :) Så er det bare å lage til et rør som går fra lmm rett i en ca 180 graders sving på skrått ned, for å ikke ta i hjulbuen, også er sportsfilteret plassert rett over intercooleren :) Skal lage dette til enda bedre, og kan ta bilder underveis da;) Har vært ute og kjørt i regnvær og kjent nede ved sportsfilter rett etter, og det var tørt, så ikke mye graps som kommer inn der :) Ang. soting er jeg ikke sikker på om det er mer nå forhold til før, gjorde det stortsett bare for lyden jeg :p Lyden ble også myyye flottere.. Hører den mye bedre inni kupéen, utvendig har jeg ikke hørt enda.. :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Vintertøfflene er heldigvis ikke kommet på enda :pkjører med originale stålfelger og kapsler:well: Takker for det:) Har sitt på sorte lykter, men er usikker på hvordan disse vil harmonere med blinklysene.. Kan såklart bli bra :) For å bytte til sportsfilter tok jeg ut hele luftfilterboksen, løsna lmm fra boksen, lagde til en brakett som er festa i karroseriet der hvor luftfilterboksen var skrudd fast øverst, og festa lmm i denne. Da ligger slangen lmm-turbo på riktig plass. :) Så er det bare å lage til et rør som går fra lmm rett i en ca 180 graders sving på skrått ned, for å ikke ta i hjulbuen, også er sportsfilteret plassert rett over intercooleren :) Skal lage dette til enda bedre, og kan ta bilder underveis da;) Har vært ute og kjørt i regnvær og kjent nede ved sportsfilter rett etter, og det var tørt, så ikke mye graps som kommer inn der :) Ang. soting er jeg ikke sikker på om det er mer nå forhold til før, gjorde det stortsett bare for lyden jeg :p Lyden ble også myyye flottere.. Hører den mye bedre inni kupéen, utvendig har jeg ikke hørt enda.. :) Kan du ikke ta ett bilde slik det ser ut nå a? :) vil bygge om på min også :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Oktober 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Takker for det:) Har sitt på sorte lykter, men er usikker på hvordan disse vil harmonere med blinklysene.. Kan såklart bli bra :) ... Ang. soting er jeg ikke sikker på om det er mer nå forhold til før, gjorde det stortsett bare for lyden jeg :p Går vel an å sote blinklysene dine litt muligens? Evt. legge på plastfolie og prøve å sote den for å se hvordan det kunne ha blitt Ok, grunnen til at jeg nevnte soting var bare fordi at du sa noe om det da du byttet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Går vel an å sote blinklysene dine litt muligens? Evt. legge på plastfolie og prøve å sote den for å se hvordan det kunne ha blitt Ok, grunnen til at jeg nevnte soting var bare fordi at du sa noe om det da du byttet... Skal prøve det med plastfolie ja, det var ingen dum idé :) Sotinga på bilen varierer også, når bilen er kjørt roligt en del, så legger det seg sot der hvor katalysatoren var, innmaten er banka ut, så når jeg blåser ut av den da, legges det igjen et godt røykteppe.. :) men regner med at den går gjennom avgasstest :p Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRS_racing Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Legg ut noen nye bilder a? :D Siter VolksWagen Golf3 1.9 TDK 1993 Audi A6 2.5 TDI Quattro 1997 VolksWagen Golf3 1.8 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 As requested :D Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 (endret) Arbeidet du har gjort med bilen er virkelig bra Dagi :) Mye bra bilder også. Er jo en fryd å se på :) Sotinga på bilen variererogså, når bilen er kjørt roligt en del, så legger det seg sot der hvor katalysatoren var, innmaten er banka ut, så når jeg blåser ut av den da, legges det igjen et godt røykteppe.. :) men regner med at den går gjennom avgasstest :p Blir det ikke mye sånn fæl eksoslyd med tom cat da? Det blir så mye vesen mitt under bilen lissom xD Syns nesten det hørtes ut som eksoslekk når jeg gjorde d på min. Har sveist til ett rakrør og skrudd det opp, men er ikke helt fornøyd.. Hva kan man gjøre for å få motorlyden ennå finere? Sveise inn ennå en potte der hvor cat var, og heller bytte til en mer åpen bakpotte? Endret November 10, 2009 av Monzter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Hva gjør den Volvoen der Dag?? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 M44 og Jærhagen, kor tok du det første bilde innlegg nr: 147? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg