Gå til innhold

Dagi's 1996 A6 C4 2.5 TDI [S6 front]

Ranger emnet

Dagi51

Anbefalte innlegg

Et litt bedre bilde av bilen i lys

Bildah1082sladdet.jpg

Skal jeg spyle av den på fredag, også sette den varmt inn i garasjen etterpå? ja!! :p

For de oppmerksomme, så mangler det dekselet nede ved tåkelyset på førersida, grunnet frustrasjon for at motorvarmerkontakt forsvinner inn bak dekselet, og det er bare kjipt å måtte trekke ut deksel for hver gang jeg skal plugge i kabelen.. :p

Lurer også på om jeg skal få tak i lykter med sort innmat, og integrert tåkelys til bilen, noen som vet hvor det selges?

Eventuelt har liggende til salgs? I værste/beste fall så må sikkert blinklys og lakkes, men det bør ikke være noe problem :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på det også, men er jo vel så enkelt med nye lykter, med svart innmat, så lenge det er tåkelys i hovedlyktene :p får prøve å "dissekere" de gamle euro-blinklysene å lakke de svarte inni først :)

Også et godt bilde i dagslys av bilen :D

Bildah1087sladdet.jpg

Ble fin høyde nå ser jeg :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det =) kjøpte blinklysene på møller :) Tåkelysa er originale fra audi 100, så der fikk jeg bare tak i nye deksel nede i fangeren og skar til med kniv, litt tålmodighetsarbeid, men var ikke vanskelig :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Limt på nye emblemer, synes det ble ganske bra jeg :)

Bildah1106sladdet.jpg

planen er når det blir varmere i lufta, å få sotet baklyktene, og få på solfilm i bakruta også, så det blir mørkt der bak ellers :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg laget til nye eksos stusser, ble 2x2.5" :)

Ble rimelig greit resultat:

Bildah1119.jpg

Bildah11142.jpg

Fjerna også den bakerste lyddemperen, og plasserte et rakt rør istedenfor, lyden ble litt mer brummende, som en bensin 5'er..

Må bare overse skitten bil ;)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ikke skjedd så mye her på en stund, men har fått på nye lykter, bytta med en kamerat som ville ha xenon-kit :p

Originale lykter med tåkelys integrert.. Monterte så 6000k i nær, 4300 i fjern og 3000k i tåkelys :p Ble faktisk overrasket over hvor komfortabelt det var å kjøre med gult lys..

Ellers har jeg montert ny refleksplate bak, og fjerna motor og modellbetegnelse :)

IMG_9468sladdet.jpg

Ble skikkelig godt fornøyd!

Vaska bilen også idag, men den var ikke ren lenge...

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider