Gå til innhold

Dagi's 1996 A6 C4 2.5 TDI [S6 front]

Ranger emnet

Dagi51

Anbefalte innlegg

Dæven steike! :D

Mafiabil sier jeg bare! :D

Helt rått! Blir bedre og bedre for hver gang du legger ut bilder! :)

Tenkte jeg også skulle sote baklyktene, men visste ikke helt hvordan det kom til å bli, men nå er jeg overbevist om at det blir bra! :) Du har vell ikke lyst til å bruke Lamin X på baklyktene..? Det er en solfilm som er lagd får å ha på lykter :) Hvis du vil så kan vi bestille sammen, for å få mindre fraktkostnader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanonfet bil du har Dagi! :D

Er det Lamin X film til C4 da?

Har ikke funnet noe enda..

Dæven steike! :D

Mafiabil sier jeg bare! :D

Helt rått! Blir bedre og bedre for hver gang du legger ut bilder! :)

Tenkte jeg også skulle sote baklyktene, men visste ikke helt hvordan det kom til å bli, men nå er jeg overbevist om at det blir bra! :) Du har vell ikke lyst til å bruke Lamin X på baklyktene..? Det er en solfilm som er lagd får å ha på lykter :) Hvis du vil så kan vi bestille sammen, for å få mindre fraktkostnader :)

Takker for det :) Setter pris på sånn tilbakemelding! :)

Tjaa, Lamin X.. Jeg synes egentligt at det fungerte godt med vanlig solfilm jeg :p Men kan nå alltids vurdere det :)

Nytt mobilbilde, da bildene jeg tok med kamera ble rævva :)

Bildah993sladdet.jpg

(Ikke nødvendigt å kommentere det hjemmesnekkra anlegget, og 0 soting i bakruta :p )

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer, men ikke idag, og heller ikke i morgen :p

Noen som har noen formening om hvilke lyddemper jeg bør kjøpe?

Med tanke på lyd osv.. Tenker nok at det blir 2,5" eller 3" dieselstusser..

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah! Nydelig! :)

Tror 3" blir for mye... har 2 x 2,5 bak på min og det ser ikke så ille ut.. Men dieselstusser er jeg ikke helt sikker på.. Men noe jeg er sikker på er brummingen.. vil bli ufattelig fin brumming i bilen.. Er en C5 i krsand som har 4 x 2,5 (jeg tror det var 2,5) duplex... Herlig lyd.. :)

Kan godt stemme det du sier.. Jeg ser når jeg handler meg rør hvordan 2,5" ser ut forhold til 3" :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lagt til en midlertidig løsning med powerfilter i går, inntil jeg får kjøpt jeg skikkeligt K&N filter, merka at bilen soter mindre, og man hører turboen litt bedre :D

ellers 2 nye bilder tatt med skikkeligt kamera ;)

IMG_8114sladdet.jpg

IMG_8116sladdet.jpg

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorda gjord du med filteret? I min A6 2liter ser det ut som det er en hel del med følere i den luftfilter boksen. Noe anelse ?

Hvis du har mulighet for å ta bilde, så kan jeg se på det.. På min er det en bare noen vakuumslanger, men fikk ordna det..

Ser forresten at du bor i Stavanger, bor i sandnes selv, kunne møtt deg en plass og sitt på det :) bare å sende en PM :)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider