Gå til innhold

straff for ulovlig kjøring:/

Ranger emnet

morpheusbd

Anbefalte innlegg

hei. jeg og en gammel kamerat blei stoppa i januar i fjord. han kjørte og ingen av oss hadde lappen. han prøvde og stikke fra politiet men kjørte ut( tok med et par skilt i samme slengen)

når politiet kom var jeg så dum og tok på meg skylda. fikk brev først i dag der det stod at jeg må betale 14000kr i bot eller sitte i 28 dager. noen som veit hva jeg kan gjøre? trur dere at jeg kan gå og si at jeg følte meg trua av kameraten min sånn at jeg tok på meg skylda??

noen ideer?

Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil

VW Golf III 1.8 < Solgt

Opel omega B 2.5 v6 < solgt

volvo 850 2,5 10 v < solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal si det som skjedde. Altså si at det var Ivan som kjørte. Han burde kunne ta på seg skylda ass. Hvis det ikke går, så ville jeg nok tatt 28dager inne. Husk at 14.000kr er mye penger Tony ;)

~Cato

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant det.. skal snakke med politi advokaten til uka tipper jeg. må få fiksa den dritten her azz. funker ikke detta.. men han er nok så rasshøl at han ikke tar på seg skylda. men vi ser nok

Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil

VW Golf III 1.8 < Solgt

Opel omega B 2.5 v6 < solgt

volvo 850 2,5 10 v < solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sitte inne hørtes veldig lurt ut, i steden for å betale.. Haha! De dagene inne kan nok ikke måles med penger, jeg hadde definitivt betalt, også slipper du å ha på deg at du har sitti inne.

enig med Christian, sitti inne er noe du ABSOLUTT bør holde deg unna.. hvis du har lyst til statene en tur i framtida.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår