Stian22i Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Power acoustic FUBR Er forresten 12" erne! Har sett at dere har vært inne på disse elementene før... Men jeg lurte på om noen har hørt de spille? og om noen vet hva slags kasser de trives i...har hørt at de trives i små kasser, men regner jeg ut i fra tallene som er oppgitt til elementet så blir jo kassa veldig stor.. Har to stykk og da skulle kassa være på rundt 120l. Skal kjøre disse elementene med Power acoustic OV2-1600... Vil gjerne ha noen tips/synspunkter! Skal paralellkople de i en kasse, men jeg ender jo opp med fire ledninger( to pluss og to minus) forsterkeren skal brokoples til en kanal, må jeg kople de fire ledningene til en terminal med 4 innganger og 2 utganger? Regner med at den gode gamle tvinninga av høytalerledninger sammen, ikke gjør seg så bra her!:) Siter Opel Omega 2.5dti Opel Rekord E2 2.2i Opel Omega 2.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 hei,har selv 1 FUBR 12 i lukka kasse på ca 30 liter,stod i manualen ca 28 l i lukka kasse,+ det volumet elementet frotrenger, jeg kjører min på ei crunch 1200w rms monoblock.har ikke fått testa ornkli ennå,har litt barndomsykdommer med anlegget å finne ut av først. men det kommer nok til å trøkke bra. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian22i Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Ok... Jeg viste de standard tallene til en Frode Sævik på bassbrothers.no, han sa at de trengte 120 liter. Men hvs du har 30 liter på en så blir jo det bare 60 på to. Altså halvparten av det han sa! Men så var jo dette til en bassrefleks kasse da! Har det så mye å si? Jeg kan ikke de måleenhetene som amerikanerne bruker... Siter Opel Omega 2.5dti Opel Rekord E2 2.2i Opel Omega 2.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 skal du ha porta kasse blir volumet 118l + det elementene fortrenger. valgte lukket kasse siden det tar mindre plass, Fikk testa min i går og det var god lyd i den:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian22i Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Ok....veit du hvor mye elementene fortrenger? Krever det ikke mer a forsterkeren i lukka kassa? Tror jeg må gå for reflekskasse....har a plass:) Siter Opel Omega 2.5dti Opel Rekord E2 2.2i Opel Omega 2.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 jo,krever mere effekt for å spille like høyt i lukka kasse som å spille like høyt i ei porta.men kraften er ikke problem for meg,har ei vill monoblock som driver den. vet ikke hvor mye elemente fortrenger,kan sikkert hjelpe deg der du har handla elementet.:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian22i Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Trur ikke de veit så mye der jeg handla dem!( har jeg hørt hvertfall) http://www.amerikanskebildeler.no Ok....er anlegget ditt helt frisk for sjukdommer nå eller? Siter Opel Omega 2.5dti Opel Rekord E2 2.2i Opel Omega 2.6i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 nei er desverre ikke det,suben tok kvelden i stad av uant grunn:rolleyes: Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hei, Jeg har 2 stk fubr 12" i bilen, jeg fikk anbefalt 45l i lukket kabinet, men fant for ut at dette var for MYE.... så jeg kappet av kassen litt og mener jeg ente opp med litt i under kant av 60L totalt. jeg har ikke 2 separate rom, begge står i samme trykk kabinett.... Har drevet dem med en Phoenix gold Ti 475 og en Power acoustik Gothic 1800-2... Men jeg syns dem henger litt etter enda, men er blitt bedre... Mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg